7.10.2013 22:09
24.11.2013 11:35
14.12.2013 10:52
14.12.2013 11:24
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Sanokoon kuka mitä hyvänsä, mutta kyllä meille Pärnun Konsesta jäi hyvä maku suuhun. Ystävällinen palvelu, siisti kämppäri keskeisellä paikalla ja mahtavat löylyt saunassa. Tv. Eki ja Tarja.
Onkos kukaan ollut Pärnun Konsessa talvella ? Sehän on luullakseni auki , mutta onkos siellä ketään ?
Kiitos näistä, näistä varmasti hyötyä ensi kesänä, ei missään olisi vastaavaa myös Puolasta. Viime kesänä menimme via baltikaa kaasupohjassa Kroatiaan, ensi kesänä olisi tarkoitus olla kauemmin reissussa ja lyhyempiä siirtymiä päivässä. italia jäi mieleen sinne pitää päästä uudestaan ja Praha ym... Takaisin euroopasta tultiin tylsän Ruotsin kautta, mielummin ajan via baltikaa vaikka tiet ei ihan samettia olekkaan... No enään 6kk reissun alkuun.
Käyttäjän lisäys viestiin 14.12.2013 klo 10:56:40 No löyty se Puolakin kun malttoi lukea pitenmälle. Hieno homma! Kiitos vaivan nähneille..
Olen tarkennellut Puolan piaikkojen sijainteja ja poistanut osan joista ei ole varmuutta sopivatko ne karavaanareille. Työ on puolessa välissä, mutta ennen kesää valmis. Puolan karavanpaikat on eri kuin nykyinen Puolan leirintäalueet, jonka tulen poistamaan, jaka nuo karvanalueet valmistuu.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.