20.3.2013 12:04
20.3.2013 13:01
20.3.2013 16:13
20.3.2013 16:31
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Onko tietämystä Minkä niminen yhtiö/liike myy toimivia kortteja laajakaista toimintoihin /läppäreihin/tai ipadehin Egyttissä?
Jään kuulostelemaan Sf karavaanareiden laajaa tietämystä em asiasta? Kiitoksia etukäteen tiedoista! Nimimerkillä ,ei kysyjä tieltä eksy!
Vodafone ja Mobinil ainakin toimivat Sharm el Sheikissä. Sieltä löytyy kaupungin eteläpäästä "kioski" josta kortteja näytti saavan.
-a-
Varmaan innokkaita auttajia sulle täällä.
@timppa
Timppa! Näitähän nämä vaanarit on! se aikoinaan tehty fraasi ,että vaanari on kaikkien toveri,Se vain fraasi jolla ei ole toden pohaa ,eiä ole koskaan ollutkaan? Senhän minä olen tienyt jo 80 luvun alusta lähtien.Mitä nää vaanarit on? Illalla sellaisia ne ottaa hilpeenä kaljaa ja aamulla ovat kalpeena hiljaa ,sitten viikolla ei niistä saa edes halaistua sanaa! Mutta kysyimpähän vai,että olisiko ulkomaanmatka osiossa fixumpaa porukkaa jotka joskus ovat voieet käydä muuallakin kuin portugalissa?
Käyttäjän lisäys viestiin 20.3.2013 klo 16:57:24 Se jos olisi heittänyt haasteen tuolla suljetullaa,niin hepulinhan ne siellä olisivat saaneet.Kun niiltä olisi oikein asiaa kysynyt? Olisi voinut tulla vastauksia vaikka niin ? meijän kylän ärrältä niitä saa? Etkös sie pölvästi sitä tiiä? Asiahan on vähän niin ? teet sitten niin tai näin niin asiathan on aina väärin Päin! No täytyy sitten tyytyä Arabin palveluksiin saa han niiltä ,joillakin punnilla ostaa palveluksia?
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.