Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Blogi päivitetty, karttaa Saksan ja Italian matkaparkeista ja juttua yleensäkin matkaparkeista

SILMUNEN HANNU 4.3.2013 01:40

Hassu sattuma, sillä aloin kirjoittaa matkaparkeista ja tehdä googlemapsiin karttaa muutaman talven Italiaan suuntautuneiden matkojen matkaparkeista ja villeistä yöpaikoista juuri ennen, kuin täällä alkoi karttatalkoot, ja nyt näemmä keskustelu matkaparkeista yleensä!

Aiheeseen siis sopii hyvin tämä tai oikeastaan nämä uusimmat blogipäivitykseni:)

http://kaarinankaravaanikulkee.blogspot.fi/2013/03/vapautta-vapautta-vain-yopymisen.html

t.Kaarina

AHJOS TIMO 4.3.2013 10:50

Erinomainen kertomus!. Kiitos!

KNAAPI JUHA 4.3.2013 11:56

Kiva juttu, kiitos Kaarina !

SILMUNEN HANNU 4.3.2013 12:06

Olkaa hyvä, onpa kiva että blogia lukee joku, ja josko se vielä palvelisi lukijoitaan, aina parempi ja tavoite.:)

Toivottavasti sieltä löytyvät ne kaikki kolme päivitystä, mitkä laitoin, sen kartan kanssa meni aikaa tavattomasti, sillä meillä ei sitä navia edelleenkään ole, eikä viimeisistä reissuista edes päiväkirjaa, niin oli työtä saada kaikki yöpaikat kohdalleen ja muistella/etsiä tiedot niistä. Tulen sitä karttaa jatkuvasti päivittämään, ajattelin vain että kannattaa laittaa esille vajaana , sillä ehkä joku löytäää siitä nyt jo itselleen jonkun paikan...

Kovin mielellään blogia saa sinne alas kommentoida, ei tarvitse olla kirjautunut mihinkään, kommentoida voi kuka vaan..en tällä kalastele kehuja vaan keskustelua, ajatusten- ja kokemustenvaihtoa!

t.Kaarina

Käyttäjän lisäys viestiin 4.3.2013 klo 12:09:39 Mulla on niin totaalisesti mennyt kaikki vapaa-aika tähän blogin kanssa väsäämiseen, etten ole kerinnyt oikein täällä oleviin matkailuaiheisiin keskusteluihin osallistua, mutta yritän parantaa tapani:)

HALINEN HARRI 4.3.2013 15:18

Kiitos!

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.