Makuasioitahan nuo lähes kaikki ovat, riippuvaisia ajankäytön mahdollisuudestaane/halustanne.
Se mikä ei ole makuasia on se, että tarvitsette joulukuussa talvikelpoiset renkaat myös Saksassa eli kesäkumit ei käy.
Kaasun riittävyys riippuu siitä, kauanko kylmässä olette ja mihin kaikkeen kaasua käytätte eli yövyttekö leirintäalueilla vai matkaparkeissa, voitteko käyttää myös sähköä lämmittämiseen jne...
Olemme Italian talvessa onnistuneet sekä täyttämään kaasufirmassa, vaihtamaan italiasta ostamiamme että täyttämään itse huoltiksella kaasua, mutta helppoa se ei ole ollut, aina ainakaan.
Saksalaiset pääliventtiilipullot kuulema toimivat suomaisen pääliventtiilin kanssa eli siellä voisi ostaa kaasupullon.
Brenneron sola on ainakin varma väylä Alppien yli, toki kunnon myräkällä senkin ajaminen on hidasta, mutta rekkaliikennekin ajaa sitä reittiä eli se joka tapauksessa pidetään aina kunnossa ja on hyvin helppo ajettava.
t.Kaarina