Tätä raja-asemaa en ole käyttänyt, mutta kymmenien nettisivujen annin perusteella painoraja on 7,5 t. Aivan sama rajoitus ( ja syy siihen ) on Puolan läntisellä rajalla Świnoujściessa, ei haluta rekkaliikennettä sinne.
Rajoituksesta on varmasti merkit hyvissä ajoin, ettei kenenkään tarvitse umpiperään ajella.
Videosta näet raja-asemat ja hyvän tien:
http://www.youtube.com/watch?v=s9cks-7YkTM
Jos noin läheltä Druskininkaita ajelet, ota ihmeesä päivä sinne. Kiva paikka.
https://picasaweb.google.com/timppahaapanen/DruskininkaiLiettua#
@timppa
ps. Ei kannata ihmetllä kuvien sapuskoita, saa siellä muutakin kuin Liettuan omia ruokia, me vain olemme tykästyneet näihin perinteellisiin.
https://picasaweb.google.com/timppahaapanen/DruskininkaiLiettua#
Käyttäjän lisäys viestiin 28.9.2012 klo 16:25:19
No Simo ehti kirjottaessani varmistamaan asian, 7,5 t
Käyttäjän lisäys viestiin 28.9.2012 klo 16:30:55
Muisti palaa pätkittäin. Eikös koko liikenne kulkenut tuosta aiemmin. Kyllä olen ajanut ja jonottanut jo -92 tätä reittiä.