28.8.2012 18:33
28.8.2012 20:29
28.8.2012 22:47
28.8.2012 23:28
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Oliskohan kellään viimeaikaisia tietoja ko.saaresta ? Tiet - Leirintäalueet tai nää "vapaaparkit" ja ennenkaikkee maisemat . Ja kalastus myös kiinnostais.Tarkotus olis suunnistaa sinne päin nyt tulevana viikonloppuna joten vinkit otettais kiitollisena vastaan.
Jos maisemia haluat katsella, niin varmasti parasta tarjontaa tuolla päin on tie Flakkstadvågiin. Pohjoisen mittapuun mukaan ihan kunnon serpentiinitie. Ja toinen näkemisen arvoinen paikka on Husøy.
Senja on "Norja pienoiskoossa". Kaikkea löytyy, niin maisemia, kalaa, eläimiä, peikkoja, kuin serpentiinejäkin. Finnsnes on kohtuullisen iso kaupunki ruoka- ym. tankkaukseen ja sieltä johtaa tie läpi saaren edelleen Harstadiin menevälle lautalle. Loppupäässä tie on hyvää, mutta sen verran mutkaista, että omat perävalot saattavat näkyä:-) Husöy on upea. Leirintäalueita on ja kalapaikkojen yhteydessä voi usein yöpyä. Alapuolella Lofootit ja yläpuolella Tromsan alue olivat meidän näkövinkkelistä Senjaa mukavampia. Mistä kukin pitää... Hyvää matkaa! t. Lauri
Mefjorværissä aallonmurtajalta vähän eteenpäin oli ainakin hyvä rauhallinen vapaaparkki. Aallonmurtajan vieressä veneenlaskuluiska.
69°3524"N / 17°2541"E on hyvä matalikko, n 40metriä vettä, josta saa vauraamman oloista soppakalaa.
Käyttäjän lisäys viestiin 28.8.2012 klo 23:30:29 Yks ree jäi pois, siis Mefjordvær on kylä
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.