21.8.2012 17:55
21.8.2012 18:16
21.8.2012 19:03
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Olisiko kellään tietoa hyvistä eläinlääkäreistä Pohjois-Norjassa Kirkkoniemen ja Hammerfestin välillä? Koiralle annettavaa ekinokokkoosilääkitystä varten tätä kyselemme, kun ei ole aiempaa kokemusta asiasta.
Heissan!
A, Sen eläinlääkärin ei tarvitseisi olla mitenkään erityisen hyvä, sillä hänen roolinsa olisi vain katsoa kun isnä annat koirallesi herkullisen makuisen pienen pillerin, mikä koiranluuksi on naamioitu, ja lyödä sen jälkeen leima koiran passiin:)
B. Sitä ei enää heinäkuun lopun jälkeen Norjasta tuoduille koirille tarvita, joten yksi ongelma vähemmän koiran kanssa kulkiessa!:)
Nimimerkillä heinäkuun alussa vielä koiransa suomeen norjasta salakuljettanut:)
Eli Vadössä ollut elöäinlääkäri ,siellä ja Kirkkoniemellä siis on, ei ehtinyt meille sopovana päivänä ottaa meitä vastaan, sillä oli lammastiloilla..niinpä annoimme vain lääkkeen ja tulimme yöllä koira pöydän alla suomeen. Ei se ollut kivaa, mutta meidän oli päästävä kotiin määräpäivänä...
t.Kaarina
Käyttäjän lisäys viestiin 21.8.2012 klo 18:18:11 onpa kirjoitusvirheitä mutta ehkä selvän saa, vadsössä siis on eläinlääkäri! ja isnä on sinä...
Uusien ohjeiden mukaan (tullut voimaan 26.7) ekinokokkilääkitystä ei enää vaadita Norjasta Suomeen tultaessa. Norja on myyräekinokokista vapaa maa nykyään. Katso Eviran sivuilta tarkemmat ohjeet.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.