Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Kuuriinkynnään ( Liettua ) maksut

PAANANEN PAULI 31.7.2012 18:42

Nyt on hiekkadyynit nähty ja vähän muutakin, mutta pahus Rundalen Palatsi jäi näkemättä, vaikka ajoimme vartavasten Bauskan sivuitse, aika loppui kesken. Rundale joutui siis " listalle " , kuin myös lähempi tutustuminen Palangaan ja Liepajaan.

Laitanpa tähän nyt ne tuoreet maksut Kuurinkynnään taksoista, aikaisempaan keskusteluun : kallista/halpaa viitaten ::))

Lautta matkailu-auto 8 metriä, ja kaksi aikuista maksoi Klaipedasta, Smiltynestä, 129 LTL = noin 40,00 eur, paluu sisältyi hintaan.

Luonnonsuojelumaksu 70 LTL = noin 22,00 eur

Nidassa, Nidos Camping, joka oli muuten aikas täynnä, onneksi mentiin heti maanantai aamusta, torstaina tulijat joutuivat jo hakemaan paikkaa jopa teltalle. ! Yö kämppärillä, kansaivälisellä, vihreällä campincardilla sai vähän alennusta, maksoi 99 LTL = noin 31 eur ja sisälsi sähkön.

Ranta oli ilmainen , aurinkotuoli/peti 2 kappaletta + aurinkovarjo maksoi yhteensä 20 LTL ja samanhintainen oli reilun tunnin laivaristeily merellä 20 LTL kahdelta. Suositttelen, koska mereltä katsoen sai hyvän kuvan Kuuriinkynnäästä ja dyyneistä.

Kannatti käydä dyyneillä, hienot oli maisemat ja hiekat !

PS: Yksi harmittava huti ravintoloiden suhteen meille kävi : Nidan ruokapaikoista ei ehkä kannata ihan ensimmäiseksi mennä Nidan keskustassa lähellä rantaa olevaan KIT c HEN nimiseen ravintolaan syömään. Nokkelasti keksitty nimi. Kirjoitetaan tuossa asussa.

Iso vaalea rapattu rakennus on ( ilmeisesti ? ) neukkuaikainen , joka on nostalgisesti ränsistynyt, mutta kekseliäästi osittain rempattu. Halusimme syödä hyvin vikana iltanamme Kuurinkynnäällä, ja ajattelimme että ruokalistan hintataso ja ruoka ovat tasapainossa, no ei ollut. Olisi kannattanut mennä vain KIT c HEN :in hienolle kattoterassille drinksulle ja ihailla maisemia.

Terveisin : Arja

HELLSTEN KARI 1.8.2012 20:20

Kiitos hintatietojen päivityksestä tälle vuodelle :)

Kyllähän tuo vähän rahastukselta vaikuttaa.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.