21.7.2012 21:44
22.7.2012 11:59
22.7.2012 15:34
22.7.2012 20:48
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Olemme menossa katselemaan Mälaren ympäristöön hieman kulttuurikohteita, linnoja ym. Onko kellään mitään hyviä vinkkejä kohteista ja mihin kannattaa mennä autolla yöpymään.
Keväällä oli Åmålin leirialue rauhallinen (risteys kaupungista, vaikeahko löytää). GPS:llä löytyy. Peruspalvelut alueelta löytyy, muttei kauppaa. Kesällä hieno uimaranta, kenties myös väkeä? Keskustaan pari km.
Tuu Eskilstunaan! Sundbyholmin alue n. 10 km kaupungista pohjoiseen on aivan upea alue. On aivan Mälaren rannalla, iso parkkipaikka tai leirintäalue, jossa suurin osa kausipaikkoja. Vieraille n. 15 paikkaa. Viikonloppuisin voi olla paikoista puutetta, mutta jos tulee ennen perjantai-iltaa luulisin tilaa löytyvän. Sundbyholmin linna ja linnan puisto sekä venesatama ovat suosittuja vierailukohteita.Tie perille on hyvä asfalttitie. Mälarinlaaksoa kauneimmillaan!
Kiitos tulemme mielellämme tutustumaan Sundbyholmiin, itse asiassa varmaan jo tulevana tiistai-iltana. Saavumme Kapelskäriin tiistaiaamuna ja tutustumme ensin Tukholmaan. Kiitokset vinkeistä
Käyttäjän lisäys viestiin 24.7.2012 klo 20:08:31 Nyt oltaisiin täällä. Hyvältä näyttää. Ravit sattu samaan aikaan, mutta silti löytyi paikka yöksi. Kiitos vinkistä
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.