9.7.2012 11:18
11.7.2012 12:30
14.7.2012 09:19
15.7.2012 18:10
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Kuulin juuri että kyseisellä tieosuudella on tietyötä 26 km:n matkan, eilen 8.7.2012 koko matkan tie auki ja nyrkinkokoisia kiviä ja kuoppia tiellä. Lisäksi tietyössä olevat autot "ohittaessaan" sinkoilevat kiviä, joten ehkä kannattaa miettiä uusi reitti mikäli aikoo lähiaikoina ko. reittiä käyttää...
Tarkoittaa ilmeisesti välillä Vittangi-Svappavaara. Trafikverketin sivuilla ei ollut mainintaa koko tietyöstä, etelämpänä Överkalixin lähellä kylläkin. http://trafikinfo.trafikverket.se
Ps. Barduhun ollaan menossa
Tervehdys! Ajoin kyseistä tietä 8.7 Vittangista Svappavaaraan ja kyllä tuntui siltä, että jokainen mutteri lähtee autosta! Oli tosiaan niin pirunmoinen polku. Vältelkää kyseistä tienpätkää, mikäli vain voitte ja haluatte säästää ajokkianne ja hermojanne!
Eipä tullut otettua kuvaa tietyömaalta, mutta päätepisteestä on otos. Tavoitteena oli Lofootit ja sen viimeinen etappi Å. Olikohan se oikein?
Eikka
Ajeltii eilen Narvikista Pajalaan ja tuota kyseistä tietä no ois kannattanut kiertää oli se niin hidasta ja tuskaista että samal ajal ois ajellu pitemmänkin kiertotien, on se kumma miten Ruotsalaiset noita teitä korjaavat koko tie auki ja kymmeniä kilometrejä sellasta kynnöspeltoa et ihme jos ei autot hajoa.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.