Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Italiassa hiljaista...

NYMAN MATTI 2.7.2012 00:17

Eipä täällä leirintäalueella kuulunut oikeastaan mitän, ei surua ei juhlaa. Joskus kun Espanja voitti niin kolmesta eri pisteestä kuului juhlimisen ääniä. Nyt ei mistään. Ja alueella on yli 2000 vaunupaikkaa.

Miksei?

Aikaisempina vuosina tälle alueelle on ollut jonoa juuri tänä viikonloppuna, mutta nyt täältä puuttuvat Italialaiset perheet, erityisesti semmoiset, missä vaimot on lasten kanssa paikalla viikolla ja iskä tulee viikonlopuksi paikalle. Rantakuppilan pitäjän kanssa kun juttelin päivällä, niin hän sanoi, että on selkeästi hiljaisempa kuin viime vuonna.

Näkyyköhän vastaavaa ilmiötä muualla, toivottavasti ei.

JANHONEN MATTI 2.7.2012 09:39

Saman havainnon tein itsekin keväällä Gardan reissulla. Eikä sieltä puuttunut vain italialaisia vaan myös saksalaisia, joilla talous on kuitenkin kohtalaisessa kunnossa. Tosiasia on, että tämän harrastuksen niin kiinteät kun muuttuvatkin kustannukset on viimeaikoina nouseet nopeammin kun ihmisten tulotaso. Kun tähän lisätään Euroopan laajuinen epävarmuus tulevasta niin olisihan se ihme jos se ei näkyisi myös karavaanarimatkailussa.

AALTONEN JUKKA 3.7.2012 17:06

Saman olen itsekkin huomannut. ollaan juuri Bolzanossa Mosbauer kämppärillä. Tie-, tunneli-, lautta-, kämppäri- ja polttoainemaksut alkaa olla jo meikläisen kipurajalla.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.