Minkähän takia se mun aloittama ketju sitten on poistettu.
En nyt ihan joka ilta ehdi katselemaan näitä ja en kyllä tiedä mitä palstan perusvänkyrät siihen oli taas keksinyt.
Eli Meidän autoon murtauduttiin hanttarin oven kautta, mitään tavaraa eivät saaneet, penkit täynnä arovotonta roinaa ja pelkan hanskalokeron kurkkasivat eikä siellä ole koskaan mitään arvokasta. Paikkana siis se Grännassa oleva karavaaniparkki siinä hotellin ja motarin välissä, tuolloinkin kymmenisen autoa oli siinä parkissa ja jouduttiin ottamaan sellanen sivussa oleva paikka missä puskat vieressä ja mihin ei muualta näkynyt.
Virheet mitkä ajorupeaman jälkeen tehtiin oli:
-Tuulilasipeite mikä peittää näkyvyyden ulos eli saa touhuta ihan rauhassa siinä auton vieressä ja ei pääse näkemään että autossa ei ole mitään
-Lukitusnuppien remmit jäi laittamatta paikalleen, nämä kun on niin lukkoa ei avata, mutta näitä ei kyllä näe kun on tuo peite eli ovi olisi mennyt paljon pahempaan kuntoon kun olisi varmaan enemmän vääntänyt
-hälytinkään ei ollut päällä, olisi ulvonut heti oven aukaisusta
Sinänsä aika jännä miten valkkasivat ajan tulla sisään. Tai kaippa ne siinä puskassa jo pidempään tarkkaili, koska puolen yön aikaan alettiin painua peittojen alle. Tuon jälkeen vielä vaihdoin järjestystä kun oli liian kuuma nukkua alkuperäisessä järjestyksessä ja yhden aikaan havahduin kun jotain tapahtui ja huomasin ovesta peitteen olevan pois paikaltaan, hanskalokeron auki ja ovi raollaan. Navigaattori oli jäänyt kuskin puolelle mutta ei ollut paikassaan ja kännykkäkin oli rojujen alla kojelaudalla kuskin puolella. Mutta kun ne penkit eteen työnnettynä täynnä turvaistuinta jne. niin ei siellä mitään mahdollisuutta ollut saada noitakaan tavaroita.
Ja jos tähän taas tulee kirjoituksia nukkumisesta tuollasissa paikoissa niin onko muka jollain kämppärillä tuohon aikaan vastaanotot auki? Meidän aikataulut ei anna tuossa periksi että mentäisiin illalla ajoissa kämppärille. Työssäkäyvällä ei ole varaa pitää niin pitkiä lomia että aina ehtisi leirintäalueelle yöksi. Eli näin jatketaan ja otetaan oppia että muistaa käyttää kaikki turvavarusteet mitä autossa jo on :D
Lisäksi loman aikana suunnittelin että pistän auton ympärille joka suuntaan ledilistat ja liiketunnistimet. Ne päälle yön ajaksi niin taas on ikävämpi tulla auton viereen kun on heti valot päällä... Ja itellekin sinänsä kivampi kun tulee autolle niin valot syttyy. Ja voiha tuohon yhdistää vaikka sen koiracd:n soittamisenkin :P