31.5.2012 18:28
31.5.2012 21:43
4.6.2012 15:21
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Moi!
löytyykö kokemusta isolla(8m cabby) vaunulla ulkomaan reissuista. Uskaltaako amatööri lähteä laivalla yli ja mihin kannattaisi suunnata ekalla kerralla?
Kyllä uskaltaa,varsinkin jos pystyy peruuttamaan yhdistelmää. Isoja keskustoja välttelisin. Ulkomailla suhtaudutaan ymmärtäväisesti turistiin. Suosituksia en pysty antamaan kun en tiedä mieltymyksiäsi. Rohkeasti matkaan, on se vaan niin mukavaa.
t Jelmi
Kyllä uskaltaa. Monet pelkäävät aluksi laivalle ajoa, mutta laivan henkilökunta kyllä opastaa auliisti ja auttaa kääntämään vaunua. Peruuttamisen harjoittelua ei kuitenkaan kannata väheksyä. Sitä kannattaa harjoitella niin paljon että homma käy, muutoin ison ja painavan vaunun kanssa joutuu helposti korviaan myöden nesteeseen Itse oon käynyt Kroatiassa Hobby 610:n kera, jonka kokonaispituus on 8,4m. Se painoi 1900kg, joten jossain nurmikolla sitä ei jaksanut työntää, joten piti vaan siirtää sitä autolla eteen ja taakse. Mihinkään kaupungille tms. sen kanssa ei kuitenkaan kannata mennä, nimittäin 8:n metrin vaunussa on lähes 4:n metrin peräylitys joka huitaisee melko pitkälle jos yllättäen joudutkin jyrkästi kääntymään. Sanon tämän nimimerkillä "Zagrebin läpi suoraan ajanut".
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.