30.5.2012 18:17
30.5.2012 20:06
30.5.2012 20:11
3.6.2012 19:17
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Olimme viime kesänä Pohjois-Norjassa. Menimme Kilpisjärveltä Altaan ja sieltä Nordkappiin ja Karasjoen kautta takaisin Suomeen. Vain Karasjoella näkyi televisio. Meillä on LG:n digitv. Siis ilman poksia. Mitä lisälaitteita olisimme tarvinneet? Sama juttu läppärin kanssa. Sekään ei toiminut Norjan puolella. Mitäs siihen olisi tarvittu?
MPEG4 pakkausta tukeva viritin, oli se sitten Tv tai digiboksi
Norjassa on käytössä modernimpi Digitv järjestelmä kuin meilla Suomessa. Tarvitset MPEG 4 vastaanottoon kykeneväv vastaanottimen tai digiboxin. Kaipa se läppäri sentään toimi. Mahdatko tarkoittaa internetyhteyttä? Vai koetitko katsoa sillä TV lähetyksiä? TV katseluun tietokoneellasopii esim. Anysee +30 Digiviritin. Se ymmärtää myös MPEG 4 signaalia.
Kysymys Aarolle ja muillekin Pohjois-Norjassa yhdistelmällä(vaunu 8 m + auto) liikkuneille: Vaunu on leveää mallia ja vetoautokin normaali henkilöauto eli millaisia ovat tiet ja pärjääkö?? Ovatko tiet ajettavia ja riittävän leveitä??Tarkoitus on kesän aikana ajella tuo Aaron ajama reitti ilman Nordkapp-käyntiä ja kokemusta Norjan puolelta ei viimeisten 30 v ajalta ole! Koira on sirutettu, rokotukset annettu, ainoa vielä avoin on tuo ekinokokki-lääkityksen ottaminen. Tulevien eläkepäivien varalta on tarkoitus tehdä pikatutustuminen Pohjoisnorjaan. Aaro! mitä leirintäalueita käytit? Voitko suositella?
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.