23.5.2012 21:51
23.5.2012 22:40
5.6.2012 10:28
6.6.2012 09:49
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Onkohan joku ajellut viime aikoina kyseistä reittiä? Kiinnostaisi kovasti minkälaisessa kunnossa tiet ovat tällä välillä.
Ensi viikolla olisi tarkoitus itsekin ajaa, eli kuunnellaan tietoja tai kerrotaan itse kun palataan...
Palattu. Jos satsaat noin 20e motarimaksuihin, niin näet kuinka surkeita Suomen tiet onkaan! On meinaan huippuhyvää Puolassa. Ne pätkät, jotka oli selvästi huonompia (painaumia tai uria) oli korjauksen alla, siis ensi kesäksi jo uusitttu. Uutta nelikaistaistakin valmistuu siihen mennessä pitkät pätkät. Menomatka arkena vei tunnin kauemmin kuin lauantainen paluumatka. Se oli Lodtzin kiertäminen ja nuo tietyöt jotka söi aikaa kun mentiin ruuhkassa. Navin aikataulu piti lauantaina kutinsa, plus tietty ne pakolliset tauot lisäaika. Kokonaisuutena: jos olet ajanut Baltiassa niin selviät tuollakin. Jos autollasi pystyi ajamaan viime talvena ykköstien niin sen alusta kelpaa tuonnekin.
Tervehdys! Kaksi kertaa ollaan baltian kautta takavuosina ajettu ja tuolloin tiet olivat arvaamattomassa kunnossa. Uudesta tiekartasta katsoinkin, että motari saadaan tämän vuoden aikana valmiiksi koko pituudeltaan. Kiitos Juhani tästä infosta, mukava lähteä reissuun reilun viikon kuluttua!
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.