Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Pysäköintipaikka Brysselissä?

HAAPANEN TIMO 8.4.2012 13:36

Tarkoituksena on mennä tutustumaan parlamenttiin: http://www.europarl.europa.eu/visiting/fi/individual-chamber-tour.html;jsessionid=AF73857F16E69FAFCDD4E76D8981B957 Siellä ei juurikaan ole parkkipaikkoja. Olisiko jollain apuja.

@timppa

SILMUNEN HANNU 8.4.2012 19:06

Meillä on ollut asuntoauto hiukan keskustan ulkopuolella asuinkortteli-kadulla, kävelymatkan päässä parlamentista kuitenkin, missä mekin käytiin.

Jos sinne vielä pääsee, kannattaa käydä syömässä parlamentin ravintelissa, hyvää ja halpaa sapuskaa:)

t.Kaarina

KATAJISTO VESA 8.4.2012 19:11

Kuten kaikissa suuremmissa kaupungeissa on Brysselissäkin muistettava, että joskus kutsumattomat vieraat pistäytyvät autossa.

Tästä huolimatta asiaan: jos etsit Googlen avulla Brysselin automuseon (Autoworld: http://www.autoworld.be/the-museum/practical/) ja Military Museumin (http://www.klm-mra.be/klm-new/engels/main01.php?id=menu_links/startpagina), on niiden välinen laaja kenttä keskellä Cinquantenaire-puistoa maksutonta pysäköintialuetta. Parkkialueelta on noin 300 m kävelymatka Schuman-aukiolle, jonka ympärillä sijaitsevat Euroopan komission ja neuvoston rakennuksia. Euroopan Parlamentti on noin 800 m päässä.

Kauempana Euroinstituutioiden alueesta matkailuautojakin on toisinaan pysäköitynä esim. Kraainemin metroasemalla (ilmainen pysäköinti, ei vartiointia, http://www.stib.be/netplan-plan-reseau.html?l=en), josta voi ajaa metrolla joko Schumanin tai Maalbeekin metroasemille; molemmat noin 400-500 m parlamentista.

HAAPANEN TIMO 9.4.2012 10:01

Se oli siinä. Kiitos!

@timppa

HAAPANEN TIMO 19.7.2012 13:00

Se parkki on aivan loistava, hyvä vinkki. https://picasaweb.google.com/timppahaapanen/EUVierailu#

@timppa

YLITALO ASTA 19.7.2012 13:41

Sinne Krainemin metro asemalle ei kannata jättää matkailuautoa vartioimatta. Sillä parkkipaikalla on päivittäin henkilöautoja joista on sivulasi isketty sisään. Enkä kyllä minkään metro aseman pysäköintiin jättäisi täällä asuntoautoa parkkiin, sillä ne ovat nimenomaan tuon narkkiporukan hankinta paikkoja. Tuo automuseon parkki on siitä hyvä että siinä keskellä aukiota on sen verran jatkuvaa jalankulku liikennettä, ettei aivan kaikki rosvot uskalla laseja sisään löydä.

T: masi, lähistöllä asuva

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.