Lienee alkuperäisen kysyjän osalta myöhässä, mutta seuraavista lisätiedoista voi olla hyötyä:
Baltian maissa ja Saksassa ei peritä toistaiseksi tiemaksuja, kuten on laita esimerkiksi Itävallassa, Puolassa, Slovakiassa, Tsekissä ja Unkarissa sekä monessa muussakin eteläisemmän Euroopan maassa,
Kaikissa edellämainituissa maissa on Saksaa ja Itävaltaa lukuunottamatta samanlainen ajovalopakko kuin Suomessakin,
Saksassa, Itävallassa, Tsekissä ja Unkarissa tarvitaan tietyillä alueilla ns. ympäristötarra tai -maksu,
Puskaparkin sijaan kannattaa yöpyä karavaanarialueilla tai muilla valvotuilla paikoilla (huoltoasemien tms. pihat) ja
Koiran mukanaolo vaatii tietyt rokotukset ja yleensä myös tunnistemikrosirun.
Jos apukuski ei ymmärrä kartan päälle niin koko Euroopan kartoilla varustettu navigaattori on iso apu.