12.1.2012 17:56
12.1.2012 18:24
12.1.2012 18:31
12.1.2012 19:35
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Hain TomTom'iin karttapäivityksen ja samalla tuli tieteski nopeuskamerat. Yllätyksenä Ranskan kohdalla; nopeuskameroiden poisto laitteesta! On kuulemma, TomTomin mukaan laitonta 1.12 2012 lähtien Ranskassa. Onko muilla samanlaisia kokemuksia päivityksestä? Ja mistä herra ranskalainen poliisi tietää onko Tomissa kameravalvonta sisällä?
Näyttääkö Tom Tom myös ilmoituksen "liikkuva nopeusvalvonta-alue" tjsp.
Garminissa on ainakin tuollainen turhuus, onhan jokainen metri maantietä missä tahansa em. aluetta.
Itse ottanut koko kamerahälytykset pois, ja saksassa ajanut kameroihin ylivauhtia 5 kertaa, ilman sanktioita. kop kop
Ei tunnista liikkuvia kameroita, kokeilin kerran mutta TomTom ei hyväksynyt; Suomessa ei kuulemma oo semmosia. Eipä kamerat häiritse, niin kiirettä tuskin tulee taajaman ulkopuolella. Taajmassa, etenkin Ruotsin puolella, saa sitten katella vähän tarkemmin nopeuksia. Kuten muissakin pohjoismaissa, kop kop täälläkin.
Asiasta en tiedä, mutta Garminissa on 110 kameroihin erilainen ääni kuin satasen kameroihin. Ranskassa tämä asia selviää, varmaan jossain muuallakin.
@timppa
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.