24.12.2011 10:48
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Laitanpa muutaman rivin kuinka saavuimme Marrakeshin lämpöön Hyvinkäältä vaimoni ja urhoolisen 4 kg painavan Viljon (koirani) kanssa joka hätisti Lyonissa matkaparkissa varkaat karkuun klo 03.00 yöllä.Varkaat tosin pääsi karkuun ensin Viljolta ja sitten minulta! Jos joku näki mustan audin Lyonin maksu baanalla pesäpallo mailan jälki takakontissa niin tiedätte kenen tekemä lommo oli.
Tarkoitus oli päästä nopeasti pois pakkasesta ja ennen joulua Marrakeshiin. Matka Marrakeshiin kesti 6 vrk josta 2 vrk meni laivoissa ja 4 vrk ajosssa. Keskimääräisesti ajoa 4 vrk x 700 km vrk= 2800 km. Joten ei ole tarvinnut stressata. Stressiä aiheutti rankka lumisade keski Ranskassa kun liikenne jumiutui baanalla mutta siutten tuli aura ja suola autot ja taas mentiin!
Pe ilta : klo. 17.00 ferry Vuosaari > Trawe. La ilta : Trawe > Lux Su : Lux > Lyon Ma: Lyon > Barcelona Ti ilta : ferry Barcelona > Tanger Ke: Tanger To: Tanger > Marrekesh 17.00.
Kirjoittelen tätä Marrakeshissa todella kaikilla mittapuilla mitattuna hienossa Campingissä joka on aivan uusi ja juuri avattu. Lämpöä oli eilen n 20 C .
Joten Hyvää Joulua tasapuolisesti kaikille!
Osallistu keskusteluun Kirjoita lisäys viestiin
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.