Hei ja kiitos terveisistä, syksy on varmaan hienoa aikaa reissata Euroopassa!
Tuttuja paikkoja reitilläsi, Berliiniin ollaan itsekin ihastuttu polkupyörän selästä käsin. Mahtaako tuo teidän Tent Station olla joku nuorison suosima vanha urheilustadion? meidänkin nuorisosta osa siellä ollut ja kun kyselin, sanoivat ettei taida olla ehkä äidin makuun, meno sen verran #hurjaa"?:)
Itse ollaan yövytty asuntoautolla jossain ihan keskustassa myöskin, pienellä Aacin pitämälä matkaparkilla.
Nuo sinun Grossglcknerin kuvasi nostivat mieleen oman viime kesäisen matkan ja sen huippukohdan; vuorokauden ylhäällä Bernina Passissa, 2300m korkeudessa, pikkuruisessa hotellissa jäätikköä vastapäätä ja murmeleien kurkkiessa koloistaan siinä lähistöllä.
Meillä tuon hetken taivaallsuutta lisäsi vielä se, että nousimme ylös fillareilla, sillä olimme jättäneet asuntoauton 2 viikoksi itävaltalaisen maatilan pihalle odottamaan pientä pyöräretkeämme.
Vaan hienoa tuolla Alpeilla on, meni sinne miten tahansa!
Meinaatteko talvella Eurooppaan myös, vaiko kotomaan talvesta nauttia?
t.Kaarina