Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
SIREENI LEO 8.10.2011 06:30

Tervehdys toisenlaisesta talvehtimispaikasta. Lisää sivulta: http://www.usasyksy2011.suntuubi.com/fi/Etusivu/ Oheisena täkäläinen matkailu yhdistelmä. Kaveri toi vaunun ja haki paikalliseen tapaan nuotiopuut!

PURSIHEIMO TOPI 9.10.2011 07:03

Luin tuon linkin plogin ja tulin siihen tulokseen, että automatka jenkeissä pelkällä autolla motelleissa yöpymällä on mukavampaa ja ehtii nähdä paljon enemmän. Motelliyöpyminen maksaa 50 - 100 taalaa kahdella erillisellä vuoteella varustetussa huoneessa. Aamiainen sisältyy hintaan. Motelleja ei juurikaan tarvitse etukäteen varata. Tarjonta on valtavaa. Pienessäkin kaupungissa on kymmeniä motelleja. Lounaat hoituvat nopeasti Subway-ravintoloissa, joita on melkein kaikissa moottoriteiden rampeilla. Mukana kuljetamme jääboxia, johon vuorokauden säilyvät jäät saa melkein mistä vain. Kylmää juotavaa on mukana kovienkin hellepäivien tarpeeseen. Varsinainen illallinen hoituu motellien lähiympäristössä löytyvissä monipuolisissa ravintoloissa. Itse suosimme meksikolaisia ravintoloita. Niissä palvelu on nopeaa ja ruoka-annokset ruhtinaallisen suuria ja maittavia. Polttoainekustannukset ovat alle kolmasosa kirjoituksessa mainitusta. Juuri päättymässä olevan oman matkamme kesto on 45 vuorokautta, jonka aikana ajoimme Texasista Minnesotaan ja sieltä Kanadan Vancouveriin. Edelleen alas länsirannikkoa Los Angelesiin ja Las Vegasiin. Sieltä takaisin Texasiin. Jottei tulisi vieroitusoireita ajoimme vielä Floridan Kay Westiin ja sieltä eri reittiä takaisin Texasin Austiniin. Sieltä lennämme Suomeen. Kaiken kaikkiaan ajomatkaa kertyi 17300 km. Matkamme oli kolmastoista tuolla tavalla tehtynä. Ihan noin pitkiä eivät nuo aikaisemmat reissut ole olleet. Toki kuukauden mittaisia. Euroopassa matkustamme vuosittain vaunua vetäen. Karavaanareita olemme olleet vuodesta 1974 alkaen. Loppuhuomautuksena vielä vaimon toteamus, että kaukosäätimellä varustettu navigaattori on ehdoton matkavaruste. Terv. Ulla ja Topi Pursiheimo

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.