Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Yöpyminen Latviassa Bauskan ja Riian välillä

LAINE JOUKO 2.8.2011 19:45

Palailemme Kroatiasta lokakuun puolella ja suunnittelemme tulomatkan yöpymisiä Via Balticalla. Nyt vain näyttää siltä, ettei löydy leirialueita, jotka olisivat auki lokakuussa. Missäs te olette yöpyneet välillä Bauska-Riika A7-tien lähistössä?

KIVIOJA HANNU 2.8.2011 19:58

Bauskasta n. 18 km pohjoiseen on Zorgi niminen kylä, siellä on Labirinti niminen leirintäalue. Alue sijaitsee vasemalla etelästä tultaessa. On maatalon yhteydessä. Luultavasti on auki syksymmälläkin. Paikka on kaikin puolin OK. Ja suomalaisten pitkämatkalaisten suosiossa.

LAINE JOUKO 2.8.2011 20:18

Kiitos Kiviojalle! Eipä etsitä enää. Paikka on auki koko vuoden ja juuri sopivasti reittimme varrella.

HAAPANEN TIMO 2.8.2011 20:38

Kaksikymmentä kilometriä ennen Bauskaa on tämä: http://www.camperplace-ltu.page.tl/Suomeksi-in-Finnish.htm Katso Ylisuutarin Jounin tekemä panoraamakuva tuolta linkistä.

Paikka on omakotitalon parin aarin nurmikenttä, Palvelut: sähkö, vesi, harmaaveden tyhjennys, kemsahuolto, suihku, netti. Daiva Nakvosiene on minikämppärin terhakan rouvan nimi, toki hänen miehensä Kees on myös mukana.

Daiva on biologian opettaja ja harrastuksena puutarhanhoito, mikä näkyy siellä pihalla. Muutama viikko sitten viimeksi siellä olin, kovasti toivottelevat takäläisiä tervetulleeksi. Helkkarin mukavia ihmisiä.

@timppa

Kämppäri on ehdottomasti aina avoinna, siellä on lappu seinällä jossa kerrotaan kuinka asetutaan taloksi ellei sillä hetkellä olla kotona. Via Balticalla on kämppärin merkki kilometriä ennen.

@timppa

ALAVIUHKOLA MARKKU 2.8.2011 21:45

Tämä Timon suosittelema on hieman Liettuan puolella, mutta todella käymisen arvoinen paikka. Oltiin siellä reilu viikko sitten. Suositella voi kaikille. Hinta oli näin kesällä 50 litiä tai 15 euroa. Nekin kelpaavat. Näin kesällä vihannesmaistiaiset kuuluivat hintaan.

HAAPANEN TIMO 3.8.2011 17:20

Joku voi ajatella että siellä tuntisi olonsa ikään kuin kylässä olisi ja pitäisi seurustella talonväen kanssa. Ei tarvitse. Leiriydettyään siellä saa halutessaan olla aivan omineen. Ei Daiva tai Kees sinne tuppaudu. Mitään hienoa siellä ei ole, ei todellakaan, mutta kaikki mitä tarvitaan yön yli, se on.

Yöpaikkaa hakevan on sinne helppo ja nopea Via Balticalta kurvata, kilometri sivuun ja pihalle.

@timppa

LAINE JOUKO 9.8.2011 00:08

Kiitokset vielä hyvistä vinkeistä.

Laineen Joke ja vaimonsa Pirjo

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.