Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Vieron reissun poimintoja!

ALAPETERI HANNU 2.8.2011 12:27

Hiiunmaalla eka kertaa käymässä .Illalla saavuttuamme saareen helteisessä ukkosen siivittämässä säässä, ei paljon ehtinyt hakea enää campingejä vaan jäimme Kassariin Vetsi Tallin campingiin yöksi. En tiedä , osuiko tämä nyt vain tähän iltaan, mutta paikan sos,tilat olivat niin virtsan hajun täyttämät, ettei voinut ajatellakaan käyttää niitä. Aamulla ajattelin mennä sitten ns.ravintolan puolelle vessaan, mutta naisten vessan ovea ei saanut ollenkaan kiinni. Kaikesta näki, että täm oli ollut kauan korjaamatta. En voi suositella paikkaa kenellekään.

Seuraavana päivänä jatkoimme matkaa ja löysimme ihanan Rand mäen puhketalun campingin. Paikka on pinta-alaltaan iso , meren rannalla! Hyvin hoidettu! Myöskin lapsille on pihalla tekemistä . Olemassaoleva sauna pukuhuoneineen,vessoineen on siisti ja isäntä rakentaa lisää vessoja,suihkuja ja keittiötilaa. Isäntä puhuu myös hyvin suomea. Vuorokausi 14 euroa ,mihin sisältyy sähkö.

Kun haluaa lähteä ajelemaan ja katsomaan saarta, kannattaa käydä syömässä "Viina-köökissä". Hyvä "seisova pöytä", jossa vielä iltapäivälläkin raikkaat ja tuoreet salaatit ja hyvä ruoka kaikkinensa! Suosittelen!

Terveisin Tuula Alapeteri

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.