Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Krakovasta kotisuomeen?

TIITTANEN HEIMO 19.6.2011 21:58

Viikon verran olemme kahdestaan ajelleet Gdynia, Sopot, Gdansk ja Krakova. Teiden kunto on ollut "laidasta laitaan". Hyväkuntoisin oli maksullinen tie (n.5€) Gdanskista Lodziin. Ylihuomenna parin viikon paluumatkalle, ehkä Katowice, Wroclaw....Berliini....Kööppenhamina....??? Emme ole aiemmin liikkuneet näillä reiteillä, joten kaipaisimme vinkkejä paluureitille mahdollisista "must" kohteista. Hemppa ja Utta ps.Wieliczkan suolakaivos oli huikea kohde. Huomisen kohteena on Auschwitz.

YLINIEMI SEPPO 20.6.2011 08:48

Tanskan siltamaksut aika arvokkaat .

HÄMÄLÄINEN MARKKU 20.6.2011 13:26

Katso, sattuisiko tuolta jotain mielenkiintoista matkan varrelle:

http://www.saunalahti.fi/hamal0

MANNINEN JUHA 21.6.2011 12:03

moi.itse suosittelisin viabaltikan kautta tuloa suomeen kiva reitti ja edullista kulkea .konse leirialue on pärnussa kiva siellä tapaa eurooppaan menijöitä ja pois tulijoita on kivaa vaihtaa kuulumisia muiden kanssa.reilun viikon päästä lähden itse viaa ajamaan eurooppaan ruotsin kautta menen jos on äärimmäisen pakottava syy en muuten .

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.