30.5.2011 14:35
30.5.2011 15:01
30.5.2011 15:14
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Eipä meinannut tunnistaa. Yläkentällä tässä ainoona piironkina. Oikean puolen karsinassa sentään kaheksan 'kahelia'. Heinäkuussa hyvä jos sisälle sopii. Konseen on hyvä päättää viisviikkonen reissu kämppäreillä.
Käyttäjän lisäys viestiin 30.5.2011 klo 14:39:44 On muuten piironki kun tiine lehmä. Kaikkee krääsää tarttunu matkan varrelta, nestettäkin jonkun verran, ihan vaan 'pari litraa'.
No hyvä että tilaa riittää, tulemme sinne 5.6 iltapäivällä..toiset tulee toiset menee,nyt on meidän vuoro mennä,,olikos hyväkin reissu ja missä tuli kierrettyä?
Hyvä oli reissu kaikin puolin. Pääsiäisen jälkeen aluksella Gdyniaan, Helin niemi koukattiin, sitten Saksan ja Itävallan jälkeen Italiaan, sieltä Kroatian Pulaan, Poreciin ja KRK-saarelle. Sieltä Sloveniaan, Unkariin ja taas Itävaltaan. Sitten Slovakian ja Puolan kautta kotiinpäin. Kokemuksia ja näkemyksiä kaikenlaisia, yleensä ihan kivoja. Puolan kirotut tiet eivät pettäneet taas tälläkään kertaa vanhan mielikuvan mukaisia odotuksia, siis niiltä kirotuilta ei taaskaan välttynyt. Taas lupaan, niinkuin joka kerta niitä teitä jyränneenä, että kyllä kestää ainakin viis vuotta ennenkuin niille takaisin. Saas nähdä.
Käyttäjän lisäys viestiin 30.5.2011 klo 15:23:33 Puolalaisilla yhä käsittämättömän hyvä kyky saada liikenteessä aikaan kaikenlaisia hässäköitä ja ongelmia. Eritasoliittymien puutteen johdosta isommillakin teillä oni vähän väliä liikennevalot, joten se sanonta, että Puolassa kun ajaa kilometrin, ajaa meillä viisi, pitää yhä paikkansa. Muuten puolalaiset on kliffan suurpiirteisiä, eikä nipota kaikista asioista, luulisin.
Käyttäjän lisäys viestiin 30.5.2011 klo 19:04:42 Steffanin pizzapaikka Nikolai-kadulla ei pettänyt tälläkään kertaa. On nyt niin hea olo.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.