13.5.2011 11:34
13.5.2011 15:12
13.5.2011 15:59
15.5.2011 12:38
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
tänään Hesarin matkasivuilla on kiva kokosivun juttu Puolan järvialueesta. Olimme viime ja edellisenä kesänä siellä, mutta heinäkuussa, ja siellä oli moni muukin ::)) Todella ruuhkaista ja täyttä. Yritetään uudelleen ja nyt kesäkuussa, uskon että mahdumme paremmin sekaan, toivottavasti !
Onko kukaan käynyt Hitlerin Sudenpesässä Gierlozissa ? Jutun mukaan Mannerheim on kuitenkin käynyt ::))) Kysyy : Arja
Arja tarkoitti tätä: http://www.hs.fi/matkailu/artikkeli/Purjeiden+ja+bunkkereiden+J%C3%A4rvi-Puola/HS20110513SI1ME01y1l?ref=rss
Muutama kuva Mikolajkista. Stellplatz aivan keskellä kylää, suihku, vesi. muistaakseni myös sähkö. https://picasaweb.google.com/timppahaapanen/MikolajkiPuola#
Albumikartta: https://picasaweb.google.com/lh/albumMap?uname=timppahaapanen&aid=5357582057085972689#map
@timppa
Kiitos Timppa !! - kivoja kuvia ja hyvät vinkit, tosin mä en siitä tönkkösuolatusta tai suolaamattoamasta välitä, mutta toi toinen, onhan sillä nimikin siis Pauli tykkää muikuista ! - ja vastapaistettuina, tuoltahan niitä varmaan saa ::))
Vaikka siellä Puolan rannikolla Sopot- Gdynia - Gdansk suunnalla on sitä mun pahetta ( shoppailua ) tarjolla , tuo järvialue kiehtoo kyllä kovasti. Menkööt nyt lentoturistit halpislennoilla rannikon kolmoiskaupunkeihin plärään päällimmäiset vaate,- ja väskyvuoret, kyllä niistä vielä mullekin piisaa ::)) Tuonne järville on mentävä nyt kun pääsee jo kesäkuussa reissuun.
T :Arja
olemme käyneet kaksi kertaa sudenpesässä kyseinen paikka on lähellä Ketrzynin (entinen Rastenburg) kaupunkia....sieltä on viitoitus kohteeseen. Parikymmentä kilometriä koiliseen Jezioro Mamryn järven länsirannalla on Mauerwaldin (OKW:n bunkkerit) bunkkerialue jonka bunkkereita ei ole räjäytetty. Kummatkin paikat ovat vierailun arvoiset...ja Masurian järvialue yleensä on kaunista seutua. Majoituimme pieneen Gicyzkon kaupunkiin jossa oli järven rannalla siisti leirintäalue.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.