12.5.2011 02:27
12.5.2011 14:57
12.5.2011 17:00
12.5.2011 22:53
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Hei!
Aikaisemmista viesteistä päätellen tännekin on pistäydytty. Kysyisin pikkuisen tarkempaa tietoa esim, voiko siinä parkkipaikalla olla yötä? Ja millainen tie sinne on ajaa esim. Barcelonasta? Toki muukin tieto paikasta on tervetullut, jos joku jaksaapi kirjoitella.
Kiitos etukäteen!
Mielestämme vierailua Montserratin luostariin voi jo maisemienkin vuoksi suositella
Aeri de Montserrat kondolihissiä kannattaa käyttää luostariin mentäessä. - Tiellä ja luostarin paikkaipaikalla oli ruhkaista. - Hissin ala-asemalla on laaja parkkipaikka. Kävimme kuitenkin päiväseltään, joten mahdolliset yöpymiskiellot jäivät huomaamatta. Luostariin (vuorelle) ei kannata ajaa.
Lähtö tielle N11 Barcelonasta aiheutti hieman vaivaa. Abrerasta käännytään tielle C55. Aeri on 11,5 km Manresan suuntaan.
www.aeridemontserrat.com
kartturi Eila
Me ollaan ajettu sinne ylös parkkipaikalla eikä siiä mitään ongelmia ollut, maisemat matkan varrella mahtavia. P-paikkaa en uskoisi sallittavan yöpymiseen käyttää, sen verran ahdas kuitenkin.
Kävelimme luostarilta ylöspäin lähtevillä poluilla illan, ja voin sitä suositella, oli jotenkin kovin eksoottista luontoa ja maisemia. Joinakin iltoina johonkin aikaan luostarissa ainakin siihen maailma aikaan kun siellä olimme, harjoitteli maineikas poikakuoro, ja sen harjoituksia pääsi kirkkoon kuuntelemaan. Tietoa varmaan luostarin nettisivuilta tai jostain oaskirjasta saatavilla.
Kaiken kaikkiaan Montserrat oli mielettömän upea kokonaisuus, minne menen mielellään uudestaan.
t.Kaarina
Kiitos teille vastauksista! Luulen että mennään Barcelonasta käsin junalla. Yhdistelmä lippu taisi maksaa n35e/henk. sisältäen juna,hissi ja ruoka. Eli ei mikään hirveä hinta. Mutta tutkaillaan eri vaihtoehtoja!!
Sitä odotellessa! (siis lomaa)
Käyttäjän lisäys viestiin 12.5.2011 klo 23:06:08 Ps: Muistaakseni luin jostain ,että kuoro esiintyy tiistaisin. Juna vaihtoehto tuli siitä mieleen kun emme mielellään jää puskaan nukkumaan. Mutta täytyy vielä katsastella jos löytyisi läheltä yöpymispaikka.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.