26.4.2011 17:12
26.4.2011 19:08
27.4.2011 09:42
27.4.2011 10:50
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Caravan-lehdessä no 3/2011 oli juttua Pohjoismaisista karavaanipäivistä Nyborgisssa ja siinä kerrottiin mahdollisuudesta tilata BroPas maksutta vuodeksi. Tarjous on voimassa vain 29.4. asti joten yritin sitä nyt kiiruusti tilata. Homma ei kuitenkaan onnistunut, koska maavalikossa ei ole Suomea vaihtoehtona. Tietääkö kukaan, miten pitäisi toimia?
Se on jotenkin sössitty se tilaaminen, tai sitten sen ei ole ollutkaan tarkoitus koskea meikäläisiä. Suomea ei ole vaihtoehtona, eikä tyhjää kohtaa johon voisi sen kirjoittaa: https://dk.oresundsbron.com/order/bropas/
Kampanjakoodi on näköjään Caravan Club, ehtisikö sieltä kysymään: http://www.nct2011.dk/pages/visnyhed.asp?newsguid=71159
@timppa
BroPasia välittävä yhtiö on saanut asiasta viestimme, mutta ei ainakaan tässä vaiheessa pysty muuttamaan asiaa. Käyttäkää tilatessanne kylmän rauhallisesti Ruotsin maakoodia +46 ja laittakaa puhelinnumeroksenne oman puhelinnumeronne. Osoitekenttään kannattaa laittaa esim. "FIN-13210 HÄMEENLINNA". Kampanjakoodina on tuo "Caravan Club".Tilauksen jälkeen saatte sähköpostiinne vahvistuksen noin päivässä ja ruotsinkielisen materiaalipaketin noin viikossa. Ainakin oma tilaukseni toimi näin.
Kiitos vastauksista. Itse asiassa teinkin juuri kuvailemallasi tavalla: laitoin osoitteeseen FI ja Finland ja laitoin puhelinnumeron kohdalle suomalaisen numeron 358jne.. Keskeytin puuhan siihen, kun kysyttiin luottokortin tietoja, koska skeptikkona aloin epäillä, että jospa sittenkin veloittavat vuosimaksun. Pelko taitaa olla turha. Ohjeita lukiessa vaikuttaa siltä, että kortti pitää muistaa sanoa irti ja palauttaa vuoden päästä, jos ei sitä jatkossa halua pitää. Ymmärsinköhän oikein? Ja laitoin kyllä myös kyselyn tästä Suomi-vaihtoehdon puuttumisesta heidän kotisivulleen..
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.