Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Meitä ryövätään!

SEPPÄLÄ MARTTI 15.4.2011 22:50

Tulipa taas kuultua tositarina tien päältä: Pariskunta ajelee matkailuautolla etelään päin, ohi ajaa henkilöauto, josta viitotaan pysähtymmään. Siististi pukeutunut herrasmies sitten näyttämään kummallekin, että siellä takana jotain hämminkiä, kumpikin sieltä ohjaamosta tutkimaan, ja kas takaisin tultua herra häipynyt rouvan käsilaukun kanssa! Opimmeko mitään?

VÄLIAHDE JUSSI 15.4.2011 23:22

Vuosien kokemuksesta kysyn mietipä tätä, yksinäinen rekkamies ja Tir sinetit, sekä jos oot itänaapurissa. Vähällä pääsit, kakkineensa joka tapuksessa, kyllä ne osaavat muuallakin,kuin Puutinin valtakunnassa. Jota Demarit ja viereät sekä vasemmisto jota kepu, kokoomus ynnä rkp yhdessä ylistävät ja kiittävät, suorastaan jumaloivat.

ANTTILA MARKKU 15.4.2011 23:41

Uteliaisuus on useasti turmiollista.Ei kannata pohtia pariskunnan tekemisiä.Tuollaista satuu päivittäin,hyvä esimerkki on huudahdus"kato tuolla lentää kuollut lokki".Äkkipäätään tuntuu että siihen lankeavat vain tosi pöljät,mutta miksi vilkaisit taivaalle?Niin se huijaus taas onnistuu.

KNAAPI JUHA 16.4.2011 12:57

Se rupee tuo Jussi pehmenemään; DNA jäi kokonaan haukkumatta!

SEPPÄLÄ MARTTI 18.4.2011 09:38

Pitihän se politiikkakin tähän sotkea, mutta vaalien jälkeisenä aamuna meillä kaikki hyvin. Toivottavasti?

MERIKALLIO VELI-PEKKA 18.4.2011 09:58

Ei DNA ole demokraattinen naisallianssi, vaan puhelinoperaattori, mikä on poliittisesti sitoutumaton, I presume.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.