Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Huhtikuussa Puolaan ja Saksaan

OJANEN JYRKI 3.4.2011 21:23

Menemme huhtikuussa laivalla Gdyniaan ja sieltä Puolan rannikkoa pitkin Lyypekkiin. Onkohan kellään vinkkejä matkailuautolle sopivista yöpymispaikoista Gdynian/Gdanskin seudulta ja Itämeren rannikolta? Leirintäalueista aika harvat ovat Eurocampingsin mukaan avoinna tuohon aikaan.

JANHONEN MATTI 3.4.2011 21:40

Lyypekistä löytyy tämä, joka on auki ympärivuoden http://www.eurocampings.net/fi/eurooppa/saksa/schleswig-holstein/cp.platz-l%fcbeck-sch%f6nb%f6cken-110606/ Ihan hyvä paikka. Suihkut on poletilla, mutta vastapainona on se, että aika ja lämmin vesi riittää.

MOILANEN JAANA 3.4.2011 22:38

Hei!

Olisko tuosta apua Puolan puolella! www.pfcc.eu

Sieltä löytyy myös osoite jos haluaa kirjallisena versioina, maksaa 10e.

MANNINEN JUHA 4.4.2011 08:52

terve. ei kannata murehtia yö paikoista niitä löytyy pitkin pitäjiä paljon .itse perheeni kanssa ei olla koskaan oltu huolissaan yö paikoista aina niitä löytyy ja jos ajelee pitempää päivää niin rekkaparkit on hyvä vaihto ehto yöpymiseen .

PELTONEN YRJÖ 4.4.2011 16:01

Jos kerran rantoja pitkin ajelette, niin kiinnostaisiko käydä katsomassa Proran valtavaa kylpyläunelmaa?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Prora

Itse olen jo pitkään halunnut käydä katsomassa tuota Rügenin ihmettä, mutta aina on matka peruuntunut syystä jos toisesta.

http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=fi&geocode=&q=prora&sll=54.523473,13.623047&sspn=0.345105,1.058807&ie=UTF8&hq=&hnear=Prora+Binz,+R%C3%BCgen,+Mecklenburg-Etu-Pommeri,+Saksa&t=h&ll=54.442645,13.553267&spn=0.021612,0.066175&z=14

Lähistöltä löytyy kolmekin huhtikuussa auki olevaa kämppäriä

http://fi.camping.info/saksa/mecklenburg-etu-pommeri/wohnmobil-oase-r%C3%BCgen-23492/location

Josko tuonne eksynette, niin kertokaahan täällä kokemuksista.

SAVOLAINEN TOIVO 4.4.2011 17:31

Menimme vuosi sitten laivalla Ghyniaan ja lähdimme heti laivalta ajamaan etelään tietä n:o6 joka hyvä.Sitten ajoimme n.160-180 km ja tulimme Koszalini kaupunkiin ja siitä oikealle pienemmälle tielle ihan rantaan ja oikelle Mielno nimiseen rantakaupunkiin,mikä on Puolalaisten kesäloma kaupunki.Kun ajaa sitä pääkatua aivan toiseen päähän on vasemmalla pieni pihacämpäri,N.o 105. Rodzinny.Turvallinen aitojen ja portin sisässä.Menimme sinne 22.04.2010. Pariskunta pitää sitä ja on keskellä muuta asutusta. Siitä lähdimme jatkamaan etelään aamulla ja illalla olimme Berliinissä.

REINI SEPPO 5.4.2011 10:57

http://www.eurocampings.net/fi/eurooppa/puola/ olisko apua ,ainakin löytyy :hinnat ,aukioloajat,pieni kartta ja koodinaatit

t.se

OJANEN JYRKI 8.4.2011 18:27

Kiitos vinkeistä. Olisikohan kellään kokemusta yöpymisestä Gdanskin/Gdynian alueella tähän aikaan vuodesta, viettäisimme muutaman päivän sillä alueella.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.