28.3.2011 20:51
28.3.2011 22:03
29.3.2011 11:56
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Auto-asuntovaunu yhdistelmän kuljettaminen lautalla Helsingistä Tallinnaan on arvokasta puuhaa. Löytyykö kokemusta vaihtoehtoreitistä Pietarin kautta?
Saattaapi sittenkin tulla edullisemmaksi mennä lautalla yli.,miliisi rahastaa jo matkalla ja viisumit sekä vakuutukset sekä muu paperisota leimojen hakuineen.Muuten jos olet varautunut vähän seikkailuun,mikäs siinä.Voihan siellä yrittää hyödyntää noita entisiä voi olla nykyisiäkin rekkaparkkeja jotka oli ihan reitin varrella eli Olkinon hotelliparkki ja läskisuoralla oleva rekkaparkki moskovan tien vieressä.Narvaan menevä tie risteää moskovan tieltä.Ehkä joku tietää onko pietarin alueella varsinaisia leirintään sopivia paikkoja.Se pietari saattaa äkkiseltään olla semmonen läpiajettava että katseltavaa riittäis useammaksi päiväksi jos pääsee nevan yli kolaroimatta.Sitä en tiedä mistä se ohitustie kulkee pietarissa mutta varmaan se edelleen poikkeaa Viipuri-Pietari tieltä ennen sitä entistä valtakunnan rajaa.
Sanoisinpa, mission impossible.
Seurasin pari vuotta sitten Narvassa oleskellessamme paikallisten rajasillan ylitystä, puoli päivää samat autot jonossa, pitkiä työpäiviä, ei tulisi pieneen mieleenkään käyttää tuota reittiä. Veikkaisin, että rahallisesti kalliimpi kuin lautta Tallinnaan.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.