27.3.2011 16:52
17.4.2011 20:20
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Hei.... TÄMÄ ON ETSINTÄKUULUTUS... Suunnittelen ensi kesänä asuntoautolla matkaa eurooppaan. Ajaen Venetsiaan, sieltä laivalla Kreikkaan... Kreikan kautta Albaaniaan ja sieltä Montenegroon josta Bosnian kautta Kroatiaan, lopuksi Saksan ym. kautta kotiin..------. Tapasin viime kesänä laivalla Tramündestä Helsinkiin,------- tosi mukavan pariskunnan jotka olivat olleet useamman kerran Albaaniassa. Sain heiltä s-posti osoitteenkin, mutta siivoushulluna oon hävittänyt sen paperin, jonka lautalta poislähtiessä kiireessä sain, kun olimme poistumassa laivalta. Jos tunnistatte itsenne, niin mielellään tapaisin teidät uudelleen...t Lexa.. s-posti on etunimi ja sukunimi yhteenkirjoitettuna ät gmail piste com... Toki muutkin alueella liikkuneet voisivat kirjoittaa tähän ketjuun ja tai s-postiin... Terkuin .Tietoa janoava, mutta raitis...."Pahvilautanen satasen kyltin päällä"...
Olen käynyt v 2003 asuntoautolla 19 maassa n.s Itäblokin maita sekä Turkki siis seuraavissa: Viro, Latvia, Liettua, Valko-Venäjä Ukraina, Romania Bulgaria Turkki, Kreikka, Albania, Bosnia-Herzegovina, Serbia-Montenegro, Kroatia, Slovenia, Unkari, Slovakia, Puola Kaliningrad eikä mitään ongelmia ollut. Olen myös aikaisemmin ajanut melkein kaikki Länsi-Euoroopan maat läpi joten kokemusta löytyy.
Tarkempia tietoja os. peter.granberg@kolumbus.fi
Matkakrtomus löytyy tästä 2003 tehdystä matkasta, voin lähettää jos kiinnostaa.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.