21.3.2011 18:30
22.3.2011 13:57
22.3.2011 16:25
22.3.2011 16:44
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Meille kävi ikävästi, katsoimme shekki-alueen luettelosta Saksassa johon menisimme yöksi kierreltyämme ensin Hollanissa shoppailemassa karavaanarin paratiisissa. Illalla aika myöhään saavuimme alueelle ja voi itku ei tämä olekkaan auki, seuraava avoimeksi ilmoitettu paikka olisi satojen kilometrien päässä. Koska kämppärin edessä oli suhteellisen iso parkkipaikka ajattelimme jäädä siihen yöksi, ei ehditty olla kauan kun jostain tuli mies koputtelemaan ja hätistämään meidät pois. Ei auttanut kuin jatkaa matkaa, väsymyksen iskiessä jäimme rastiparkkiin muutamaksi tunniksi. Kannattaisi varmaan soitta ja tarkistaa auki-oloajat, mutta miten minä lähes kielitaidoton.
Kun pari vuotta takaperin matkasin keväällä etelään, etsin jo kotona netin kautta valmiit yöpaikat sopivien ajomatkojen välein. Valitsin vain niitä paikkoja, jotka ilmoitettiin olevan avoinna vuoden ympäri. Kämppäreiden kesäajan aukiolot vaihtelevat jopa maan sisällä ja joskus saattaa olla heittoa myös myöhässä olevan kevään vuoksi! Näin halusin varmistaa, että paikkaan myös pääsee.
Millä tavalla se mies hätisteli teidät pois parkkipaikalta? Me olemme vuosittain kymmeniä öitä parkkipaikoilla eikä koskaan ole kukaan tullut hätistelemään pois! Pitäisihän siihen hätistelyyn jokin syy olla??
Euroopassa on onneksi tuhansittain matkaparkkeja, mihin voi mennä yöpymään mihin vurokauden aikaan tahansa, ja kyllä niillä huoltiksillakin ihan kunnon yön voi nukkua.
Esim. ADACin Stellplatz-Führer on mainio kirja matkaprkeista karttoineen!
Ei ole meitäkään koskaan kukaan mistään hätistellyt pois...
t.Kaarina
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.