19.3.2011 10:26
19.3.2011 11:02
19.3.2011 18:31
19.3.2011 20:17
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Onko joku ajanut Unkarista Puolan läpi Gdyniaan? Mikä reitti olisi järkevin. tarkoitan, että ei olisi pahoja tieosuuksia esim tietöitä.Millaisessa kunnossa on tuo Puolan itäinen reitti?Vai oiskohan kuitenkin ajettava Saksan kautta.
Unkarin puolen tiedot vähän vanhoja,mutta tulimme syksyllä Krakovasta Lodzin kautta Gdyniaan. Ei mitään ongelmia, onhan siellä tietöitä aika paljon ,mutta tekevät etupäässä aivan uusia teitä metsien ja peltojen halki. Lodz aika ruuhkainen päivällä, mutta ehtiihän siinä katsella vähän paikkoja. Ja vielä sellainen vanhan ajan erikoisuus . Pitkä säärisiä tyttöjä tienvarressa aivan kuin ennen vanhaan. Tulee aivan aikaisempi elämä mieleen ......No siitä on jo vuosikymmeniä aika monta.
Maantiet ovat ihan ajettavia,luottavaisin mielin voi kurvailla maaseudullakin,
t jelmi
Monet kerrat ajettu läpi Puolan. Itäinen reitti oli positiivinen yllätys. Kuvittelimme siellä olevan takapajuista, koska Valko-Venäjä siinä lähellä...... Kaikkea muuta. Siistiä seutua ja tiekin parempi kuin läntisillä paljon kuormitetuilla osuuksilla.... Suosittelen.
Allu vaari
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.