Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Junalla Narvikista Riksgrenseniin tai Kiirunaan?

HAANPÄÄ JARI 14.3.2011 21:37

Moi

Kesän Lofoottien matkan välissä pitäisi päästä junalla Narvikista Riksgrenseniin tai Kiirunaan ja takaisin (tai vain takaisin Rombakiin). Onko kellään hintatietoja tai linkkejä, vinkkejä tai kokemuksia? Matka olisi tarkoitus tehdä heinäkuussa 2011. Ofotbanen sivusto on tietty under constr.

Jari Haanpää

AHONEN KAI 15.3.2011 03:49

Kyllä nuo kaipaamasi tiedot löytyvät ihan oikella hakusanoilla Googlesta.

VÄISÄNEN JUHA-PEKKA 15.3.2011 08:43

Niin löytyvät kyllä googlesta mutta tässä vähän apuja alkuun. Aikataulut ja hinnat löytyvät http://www.sj.se/ sivulta ja pikaisella katsannolla Narvik-Riksgränsen maksais n.60SEK suunta. Kiiruna-Riksgränsen n.140SEK suunta ja Kiiruna-Narvik n.200SEK suunta. Itse en ole ko. matkoja junassa matkustanut mutta ajeltiin pari kesää siitten Kiirunasta Norjan rajalle radan vieressä kulkevaa tietä ja välissä näytti junarata kulkevan tyhjänpäällä.

ARO PERTTI 15.3.2011 12:08

http://www.sj.se/purchase/bookchoosetraveladditions.form pieni esimerkki hinnoista

ARO PERTTI 15.3.2011 12:14

Esimerrkin hinnat ovat voimassa kun ajoissa tilaa ja maksaa liput,tämän voi tehdä erinomaisesti internetin kautta. Kirunan hinta alla , http://www.sj.se/purchase/bookchoosetraveladditions.form

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.