1.3.2011 01:38
2.3.2011 22:20
2.3.2011 22:29
2.3.2011 22:35
2.3.2011 23:02
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Miten italiassa toimii kaasupullon hankkiminen? Eli mistä niitä saa ostettua ja tarviiko eteläeuroopan tapaan ensin solmia jonkin sortin kaasusopimus, vai myydäänkö huoltoasemilla yms. pulloja suomen tapaan?
Ei mitään sopimuksia tarvita mutta joskus tuntuu olevan hiukan vaikea löytää niitä myyntipisteitä. Viimeksi kun yritin vaihtaa edellisellä reissulla ostamaani pulloa uuteen niin neuvoa kysymällä löytyi kylästä autokorjaamo jolla oli myös kaasua myynnissä mutta erivärisiä pulloja kun se meidän. Ei huolinut vaihdossa eli piti ostaa taas uusi pullo. Hinta ei mielestäni ole ollut kova, olisko ollut 50 luokkaa sisältöineen.
Rautakaupat, kyläkaupat, erityiset kaasukaupat niitä myy. Ei taida huoltiksilta paljon löytyä. Kaasun käyttö on niin yleistä siellä että lähinnä kai harrastavat kotiin kuljetusta.
Kerran kysyttiin yhdestä Caravan-liikkeestä mutta niillä ei ollut aavistustakaan mistä niitä voisi löytyä!!!
Hannu
Kiitokset tästä tiedosta! Unohtui alkuperäiseen viestiin vielä laittaa kysymys liittimestä, eli löytyykö mahdollisesti suoraan sivuventtiilisillisiä pulloja, vai tarvitaanko jonkinlainen adapteri painoventtiiliin kuten Espanjassa? Mikäli näin, lienee taas pullo-/maakohtainen? Espanjassa meillä on käytössä ollut Repsolin versio, joka on toiminut hyvin täällä.
Hiukan tarkennan vielä: -Me ei olla koskaan nähty huoltiksilla Italiassa kaasupulloja. -Näyttäisi siltä että Italiassa on eri kaasun toimittajia alueittain eivätkä vaihda toistensa pulloja vaikka niissä on samat venttiilit.
Hannu
Olitkin jo ehtinyt ennen tarkennustani kirjoitella. Niissä pulloissa on sivuventtiilit ja Suomessa myydään sellaista adapterisettiä mistä löytyy palikka väliin.
Hannu
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.