Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

GPS-data Logger ja GPS-kamera testissä Teneriffalla

NIEMINEN RAIMO 7.12.2010 14:52

Täytyihän sitä kallista Data-Loggeria(34€) testata vuoriolosuhteissa Teneriffalla.Samalla tuli testattua Samsungin GPS-ominaisuudella varustettua räpsä-kameraa.Molemmat vehkeet pelasivat kohtuuhyvin.Laitoin Google Mapsiin näitä tuloksia.Kun kuvia tuli otettua jonkinverran niin laitoin kuvat neljään eri netistä ilmaiseksi saatavaan kuvien jako-ohjelmaan.Picasa.Windows Live, Jalbum ja Photo Web Album. Tallennustilat ohjelmissa on Picasa 1 gt Windows Live 25 gt Jalbum 30 mt Photo Web Album rajaton. http://goo.gl/maps/L6WT @rami

KUNNOLA AIMO 7.12.2010 15:49

Hieno homma - upea toteutus, hienoja kuvia. Kiitos ja luonnikasta jatkoa sinne täältä lumen keskeltä.

Pääkaupunkiseudulla lunta tullut rajusti ja tulee vielä lisää. Mutta siellä näköjään keli hellii - onnittelut

NIEMINEN RAIMO 7.12.2010 16:02

Kiitoksia Aimo.On valitettavasti todettava että kyllä tämä lumen paljous ja talvinen keli koskee minuakin tällä hetkellä.Jo toissasunnuntaina lensin saarelta tänne talvisiin olosuhteisiin.Koitetaan kestää. @rami

KUNNOLA AIMO 7.12.2010 16:50

Voivoi - olen pahoillani, kuissilleen ?

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.