Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

WIGRYn luostari Via Baltican helmi!

NIIPPA RAIMO 5.11.2010 19:33

Löytyihän multa kuva myös siitä leirintäalueesta eli tässä, olkaa hyvät. Tsau 77675

LAINE RAIMO 5.11.2010 22:07

Kaimalle tiedoksi, että on siellä Wigryssä jo oltukin, mutta ravintolaan emme ole vielä onnistuneet pääsemään, koska siellä tuntuu aina olevan joku yksityistilaisuus. http://picasaweb.google.com/laineet/UnkarinKylpy2010#5472519403919719826 Rauhallinen vapaaparkki

NIIPPA RAIMO 6.11.2010 09:57

Ollaan oltu tuossakin parkkipaikalla, nyt se on vaan varattu Busseille! 77675

HAAPANEN TIMO 6.11.2010 13:34

Mielenkiintoinen paikkahan se on. Viime kesänä viimeksi poikkesin, saapuessani kello oli jo kymmenen ja oli pimeää, ellen olisi siellä ennen käynyt en olisi perille löytänyt. http://picasaweb.google.com/timppahaapanen/WigryPuola#

@timppa

SARANPÄÄ MATTI 8.11.2010 20:46

Sama kokemus kuin Raimolla. Ravintolassa oli häät, syömään pääsi vain luostariin majoittuneet, ei leirintäalueen asukkaat. Ehkä asiasta olisi voinut kuitenkin keskustella jos olis ollu edes "kakkospuku" päällä. Ei ollut ja tarjoilijan vilkaisu farkkuihin kyllä kertoi aika paljon.

Mutta paikka on helmi, ihan kuten otsikkokin sanoo.

KUJANPÄÄ MARKKU 8.11.2010 22:00

Ihan kiva mesta, varsinkin se puisto puupatsaineen siinä vieressä. Tossa parkkipaikan kupeessa olleet muovikrääsän kauppiaat eivät oikein idylliin sopineet.

PYYKÖNEN JUKKA 22.11.2010 16:53

Tässä vielä muutamia kuvia viime kesän reissulta Wigryn kansallispuistoon. Puisto on oiva paikka tehdä eri pituisia luontoretkiä joko pyöräillen tai jalan. Puiston opastuskeskuksesta saa ostettua muutamalla zlotylla hyviä esitteitä ja karttoja alueesta. http://picasaweb.google.com/116841587932083894091/Wigry?authkey=Gv1sRgCOy0_pG_iIyYeg#5542383677116868338

Anne ja Jukka Pyykönen

SARANPÄÄ MATTI 22.11.2010 17:36

Heinoja kuveja, kiitos! Itellä poltteli menojalka vielä tuossa vaiheessa niin paljon ettei luostarin lisäksi paljon muuhun ehtinyt tutustua.

Millä leirintäalueella olitte? Ei ainakaan se luostaria lähin, olikohan se nyt U Haliny tai sinne päin?

PYYKÖNEN JUKKA 22.11.2010 19:10

Olimme Wigryssä kaksi yötä, ensimmäisen olimme Zakaty-kylän lähellä sijaitevalle alueella, jonne meno jo oli seikkailu. Tätä rauhallista, vaatimatonta, mutta erittäin kaunista aluetta suosittelivat puiston opsatuskeskuksessa. Toisen yön vietimme Jaworihotellin caravan alueella, josta kuva. Molemmat alueet rauhallisia ja ehkä monen mielestä vaatimattomia, mutta meille palvelutaso riittävä.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.