Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Tom Tom Marokko

HELLE RAUNO 19.10.2010 13:52

Onko joku hankkinut kyseisen kartan? Onko hintansa väärtti ? Moottoritie Marrakech-Agadir, tietääkö joku onko sitä jo valmiina enemmän kuin se n. 40 km.

HÄMÄLÄINEN MARKKU 19.10.2010 17:44

Minulla ei ole Marokon karttaa, mutta voit katsoa Google mapsista onko sen kartta Marokosta riittävä sinulle.

Tomtomin ja Googlen kartat tekee Tele Atlas.

Havaintojeni mukaan kartat ovat hyvinkin yksi yhteen esimerkiksi Kreikassa.

HAAPANEN TIMO 19.10.2010 18:46

Googlella on siellä toinenkin yhteistyökumppani, Tracks4Afrika, viime vuonna vielä joku muukin, en muista mikä.

Tele-Atlaksen tilannetta voi tutkia tuolta: http://mapinsight.teleatlas.com/mapfeedback/index.php Linkki ei mene suoraa Marokkoon, ensin pitää valita kieli klikkaamalla Englanti, sitten klikkaa Start, sen jälkeen valitsee Select country kohdasta Gibraltar. Siitä sitten zoomailemalla Marokkoon.

Viimeisimpinä uusina maina Tele-Atlas ilmoittaa tuossa Etelä-Afrikan, ja näkyy siellä Zambiakin olevan: http://www.teleatlas.com/index.htm

Eiköhän Marokkoa ole Tomtomissa juuri sen verran kuin tuossa feedback-kartassa näkyy.

@timppa

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.