17.9.2010 23:03
17.9.2010 23:11
19.9.2010 10:54
19.9.2010 15:04
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Satuttiin Budapestissä vähän huonoon paikkaan leirintäaluella=tyhjennyspaikka vieressä. Samassa on ainoa juomaveden täyttöletku. 99% kempsan tyhjentäjistä laittoi juomavesiletkun ainakin puolimetriä kemsasäiliöön. En ole ennenkään käyttänyt letkua enkä käytä vastakaan, toivottavasti sen huomaa....
Tuon takia meillä on aina mukana oma letku, minkä vaihdamme yleisen letkun tilalle juomavettä tankatessamme...
t.Kaarina
Hei
Samaan ongelmaan törmätty useilla kämppäreillä euroopassa. Jos se käyttövesiasema on liian lähellä kemssantyhjennyspaikkaa niin joillakin karavaanareilla on liian suuri houkutus ottaa käyttövettä myös wc-kasettiin. Kun olemme tämän huomanneet niin olen usein kantanut sangolla vettä harmaavesitankkiin jostain "turvallisemmasta" saatavilla olevasta kraanasta. Meneehän siihen täyttöön sitten hieman enemmän aikaa mutta minkäs teet. Oma vesiletku on myös aina mukana kuten Kaarinalla. Tosin sitä käyttövettä emme koskaan juo, paitsi hampaanpesuvetenä käytämme. Kahvivesikin on pullovettä kaupasta. Ei viitsisi ottaa yhtään riskiä, ei olisi kiva olla lomalla kahden ripuloivan pikkulapsen kanssa.. Terkuin Murzi, Bryssel.
Eikös tuo harmaavesitankki ole jätevesisäiliö, jota voi vain tyhjentää. Ei kait tuota kemssan tyhjennyspaikalla olevaa letkua ole tarkoitettukaan juomaveden ottoon vaan todella tuon kemssan huuhtelemiseen. Ei meilläkään tuota käyttövettä käytetä muuhun kuin tiskaamiseen ja peseytymiseen. Kahvinkeittovesi on erikseen pienessä kanisterissa tai sitten pullovettä.
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.