7.9.2010 22:14
8.9.2010 16:20
8.9.2010 17:00
8.9.2010 22:41
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Millaista mahtais olla Lofooteilla tähän aikaan vuodesta Lähdössä sinne päin loppuviikosta
Palasimme juuri, 3½ viikon pohjoisen reissulta. Itärajaa ylös Varangin vuonolle, josta Utsjoen kautta Altaan ja sitten Lofooteille. Lofooteilla vietimme viikon eripaikoissa. Muutama puskaparkkikin sattui kohdallemme. Karavaani-alueet ovat monen kirjavia. Kannattaa ensin käydä katsomassa, ennen kuin tekee majoitus päätöksen alueelle. Lofootiteilla on mielestäni aivan uskomattoman kauniita maisemia. Tiet ovat hyväkuntoisia, toki mutkia, mäkiä riittää. Tunnelit ovat ilmaisia. Sääkin suosi, vain 1½ sadepäivää sattui koko 3½ viikon aikana. Ihmiset ovat ystävällisiä ja juttelevat hyvin mielellään. Aivan mahtava paikka, suosittelen. hemppa
Lofooteilta -09 kesältä:
http://karavaanarit-fi.directo.fi/ajankohtaista/etuteltan_puheet/jasenkeskustelu/?x26564=56035965
Ja tässä viimekesän reissua jossa lopussa asiaa Lofooteiltakin:
http://karavaanarit-fi.directo.fi/ajankohtaista/etuteltan_puheet/jasenkeskustelu/?x26564=72408848
KIITOKSET vastauksista,HYVÄÄ SYKSYÄ toivotta Pentti Ilmari!
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.