Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
LAINE PENTTI 7.9.2010 22:14

Millaista mahtais olla Lofooteilla tähän aikaan vuodesta Lähdössä sinne päin loppuviikosta

TIITTANEN HEIMO 8.9.2010 16:20

Palasimme juuri, 3½ viikon pohjoisen reissulta. Itärajaa ylös Varangin vuonolle, josta Utsjoen kautta Altaan ja sitten Lofooteille. Lofooteilla vietimme viikon eripaikoissa. Muutama puskaparkkikin sattui kohdallemme. Karavaani-alueet ovat monen kirjavia. Kannattaa ensin käydä katsomassa, ennen kuin tekee majoitus päätöksen alueelle. Lofootiteilla on mielestäni aivan uskomattoman kauniita maisemia. Tiet ovat hyväkuntoisia, toki mutkia, mäkiä riittää. Tunnelit ovat ilmaisia. Sääkin suosi, vain 1½ sadepäivää sattui koko 3½ viikon aikana. Ihmiset ovat ystävällisiä ja juttelevat hyvin mielellään. Aivan mahtava paikka, suosittelen. hemppa

TERVO JARI 8.9.2010 17:00

Lofooteilta -09 kesältä:

http://karavaanarit-fi.directo.fi/ajankohtaista/etuteltan_puheet/jasenkeskustelu/?x26564=56035965

Ja tässä viimekesän reissua jossa lopussa asiaa Lofooteiltakin:

http://karavaanarit-fi.directo.fi/ajankohtaista/etuteltan_puheet/jasenkeskustelu/?x26564=72408848

LAINE PENTTI 8.9.2010 22:41

KIITOKSET vastauksista,HYVÄÄ SYKSYÄ toivotta Pentti Ilmari!

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.