3.8.2010 10:06
3.8.2010 10:33
3.8.2010 16:27
3.8.2010 19:59
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Tämän kesän reissulta palasimme 27.7.Kaikki on mennyt oikein hyvin joka vuosi.Yöpymispaikkoina olemme käyttäneet pääasiassa netistä ja kartoista löytyviä alueita.Parina viime vuonna myös pikku hotelleja ja kotimajoitusta tarjoavia perheitä.Mutta miksi tänne kirjoitin? Karavaanareiden sivustoilla puhutaan paljon Marjan Majoista ja Esnan Keitaasta.Marjalla olemme poikenneet kolmena vuonna-ei ketään-nytkin koskematon pitkä ruoho.Esnassa eka kerran-tosi keidas-ei ketään keskellä ei mitään. Tartossa Herne-kadulla isäntä on avannut pihanurmikonkin autojen käyttöön.Nyt oli mukavampi tila ja turvaväli. Viking edullisin ylitykseen ainakin alle 7m autolle Club kortilla. terv.PA
Loistavaa, Pertti, täsmälleen samaa mieltä!
Olen ihmetellyt samaa asiaa vuosia, vaan en ole rohjennut ottaa puheeksi, jottei pikapuoliin meille vastaavat isot pojat villiinny.
Kuukausi sitten pyörähdimme Marjan majalla, vastassa känninen ukko ja ilmaantuihan se nuhjuinen Marjakin, miljoona isoa hyttystä välittömästi auto täynnä ja jalat ruvella vieläkin, kysyin missä leiriydytään, näyttivät pientä, metristä heinää kasvavaa kaltevaa länttiä tien toisella puolella - jostain syystä jatkoimme matkaa Tarttoon ja Otepäälle, missä loistava paikka Pyhäjärven spassa.
Samaten tuo Eckerön ylistys, pc:stä koko homma, mullekin viikkari edullisin kaikin puolin, hinta-laatu.
Kiva olla välistä samaa mieltä jonkun kanssa!
Kas, piti viikko sitten poiketa Marjalla, mutta Mustveen kylästä parin kilsan päässä pohjoiseen on iso komee rantapaikka. Vaunun kuva tien vieren toteemissa opasti paikalle. Siellä olimme ainoina matkalaisina aakeella laakeella. Kliffaa hei!
Nyt jos vielä sais kirjoittaa jotain.... Niin tuommoinen pikku paikka on lähellä Tahkurantaa tien toisella puolella (via Baltican) lupasivat laittaa opasteet paremmiksi!! Ystävällinen palvelu,siistit sos. tilat. t.se
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.