Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Vapaaparkki Puolalaiseen tapaan.....

NYBERG JYRKI 18.7.2010 18:05

Kuvia Veijo Rahikaisen albumeista hänen luvallaan tämänvuoden Ficc-reissusta. Kuvien tapahtumasta ei minulla ole vielä tarkempaa tietoa. Lennu

NYYSSÖNEN KAJ 18.7.2010 19:20

Kuvasrja almummista kerkisökö jo lautta lähtemään?

NYYSSÖNEN KAJ 18.7.2010 19:23

ei pitäåisi kirjo9ittaa sen jälkeen kun on selannut Suomalaiset linnut kohtaan "tikat"

pontikatkaj

HYTÖNEN RAIMO 18.7.2010 19:44

Sattuuhan sitä. Ihan pikkasen on mennyt nurmikolta pitkäksi.

NOVA KAI 18.7.2010 20:16

Eräs unkarilainen unohti käyttää käsijarrua, meni katsomaan leiriruutuaan Umacissa Ficcin alkutunnelmissa ja auto rullasi alamäkeen merenrantaan pahasti rantakivien päälle. Aikansa paikalliseen tapaan tuumailtiin, tuli iso autonosturi joka nosti auton takaisin nurmikolle. Vaunun veti tavallinen hinausauto. Koko homma kesti 3-4 tuntia. Vauriot oli ainakin päällepäin melko pienet.Terv. Kaitsu

NYBERG JYRKI 18.7.2010 20:51

Kiitti Kaitsu selonteosta, jotain tuollaista uumoilinkin tapahtuneen noissa Veijon lähettämissä kuvissa, soitellaan.. Lennu

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.