28.6.2010 09:50
28.6.2010 12:08
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Moro
Ollaan tässä lähdössä Saksaan ja tuli´mieleen, onko mitään järkeä ottaa safari roomia mukaan? Lähinnä sitä kyselen onko leirintäalueet niin ahtaita ,että ei onnistu pystyttäminen. Ollaan lasten kanssa liikenteessä väljällä aikataululla, pari päivää ainakin samassa paikassa, että sen puoleen olisi hyvä olla mukana jos kelit menee huonoksi.
Jussi
Kävimme vähän aikaa sitten Aachenin eläintarhassa lasten kanssa, se on pieni eläintarha ja erittäin sopiva lapsille, kuitenkin tosi monipuolinen eläimistöltään. Eläintarhan lähellä on stellplatz, jossa yövyimme. Kyllä siihen paikkaan etuteltta mahtui. Minä pystytän safariroomin vaikka yhdeksi päiväksi, eihän siinä mene pystytykseen hyvällä säällä kuin reilu puoli tuntia, max tunti. Purkaminen on hitaampaa, varsinkin jos teltta on märkä ja sitä pitää putsata. Sillä aikaa kun minä pystytän safariroomin, vaimo leikittää lapsia sisällä ja laittaa samalla autoa sisäpuolelta valmiiksi leirintää varten ( mikäli nyt lapsilta ehtii, 3 ja 5 -vuotiaat ovat aika vekkuleita välillä. Mukana lisäksi Maine coon kissa ja Chihuahua koira). Säilytän telttaa pyörätelineen päällä olevassa laatikossa, ainoastaan pitkät metalliosat ovat auton takatavaratilassa. Terkuin Murtsi
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.