Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Kaapeleista ja Puolan teistä

EKSTRÖM PERTTI 15.6.2010 21:04

Saisinko vähän osviittaa minkälaisilla johtosarjoilla pitää nykyään varustautua jos meinää sähköä saada leirintäalueilla? Viime käynnistä kun on jo viisi vuotta ja muistan, että silloin riitti kun oli sopivaa adapteria aina tilanteen mukaan. Samalla kysyisin,onko joku kurvaillut Puolan kautta alas lähiaikoina, eli ovatko tiet yhtään parantuneet viime tärinöistä vai kannattaako mennä suosiolla lännen kautta? rantaudumme Gdyniaan 23.6.

SUOMI SEPPO 15.6.2010 22:06

Pistokkeina normaali shuko lisättynä piikkien lisäksi reiällä. Tietysti se nykyinen pyöreä kolmipiikkinen vaikka ei sitä paljoa "itämaissa" näy. Puolan itäinen reitti on paikottain aika ryskyttämistä. Tietöitä ei paljoa ole haittana. Viikko sitten tie oli poikki Kosicen kautta Slovakian rajalle. Kiertotienä kinttupolku. Tulemme itse takaisin Krakowa - Warsowa kautta jospa tie olisi siellä parempi. Muuten Puola on hyvä ja edullinen maa vierailla. @seppo

KORHONEN ELISA 2.7.2010 23:23

Tulimme alkuviikosta kotiin reissulta, jonka aikana ajoimme mennen tullen Puolan läpi. Monin paikoin tiet oli kyllä niin hyvät, ettei keksitty mitään moitittavaa. Paikoin on tietysti pienempää ja uraisempaa tietä sekä kyliä, jotka aina hidastaa matkantekoa. Menimme Bialystok - Varsova - Katowice -reittiä ja tulimme Krakova - Radom - Varsova - Bialystok -reittiä. Puolalaisissa isoissa marketeissa kannattaa käydä, jos haluaa ostaa edullisesti ruoka- ym. tarvikkeita. Niiden rinnalla Suomen cittarit kalpenee valikoimissaan :).

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.