3.6.2010 17:19
4.6.2010 08:06
9.6.2010 07:13
9.6.2010 20:09
9.6.2010 20:31
Kirjoita vastaus
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.
Tämän sisällön näyttäminen edellyttää seuraavan evästetyypin hyväksymistä: {category}.
Mainostan taas Via Balticaa alas meneville sopivalla paikalla sijaitsevaa pientä kämppäri/matkaparkkia. (Sori,vakilukijat)
Paikka on 400 km. Tallinnasta, reilu kilsa sivuun isolta tieltä. Vaatimaton, pieni, mutta turvallinen aivan tavallisen perheen ylläpitämä pihakämppäri.
Yritteliäs ja palveluhaluinen Daiva Nakvosiene hollantilaisen miehensä Keesin kanssa toivottaa täkäläiset karavaanarit tervetulleiksi: http://camperplace-ltu.page.tl/Suomeksi-in-Finnish.htm Nettisivua saisivat kehitellä edustavammaksi.
Pasvalyksen pikkukaupunki on muutama kilometri etelään. Pankkiautomaatti, kauppa, pari ravintolaa: http://picasaweb.google.fi/timppahaapanen/Pasvalys#5381701361233306482
@timppa
Kiitokset vinkistä, laitetaan naviin.
Lähdetään tänään laivalla klo 14.30. Tarkoitus oli yöpyä Parnussä Strandin P:ssä ja sitten aamulla ajoon suuntana Pohjois Puola ja Wigryn luostari. Nyt tämän pohjalta edetään kuitenkin niin, että mennäänkin ehdottamaasi parkkiin jo heti tänään. Kiitos vinkistä ja hyvää kesää kaikille toivotellen nro 77675 vankkuri.
Tänään homma kuitenkin hyytyi Parnun Konseen, no tarina jatkuu huomenna t. 77675
No minä vähän laskeskelin että aika myöhään menisi.
@timppa
Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.