Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Kysymys palstan ylläpitäjälle

PURSIHEIMO TOPI 7.5.2010 22:25

Mistä tuollainen osoitteen pätkä tulee nimeni perään. Ei ole aiemmin tullut.

NYYSSÖNEN KAJ 7.5.2010 22:28

Siihe tulee yökeskustelijan osoite ;)

LIIMATAINEN HANNU 8.5.2010 08:32

Vaan mikä on tarkoitus moisella?

NYYSSÖNEN KAJ 8.5.2010 08:34

Erotella "jyvät akanoista" noin niinkuin kuvainnollisesti.

KNAAPI JUHA 9.5.2010 17:43

Yhdistyksen hallitus ei perinteisesti ole velvollinen vastailemaan jäsenistön kysymyksiin. On kysyttävä omasta paikallisyhdistyksestä. Näinhän on vastattu sieltä Hämeenlinnasta.

AHJOS TIMO 9.5.2010 17:53

REKISTERIASIOISTA VASTAAVA HENKILÖ JA/TAI YHTEYSHENKILÖ SF-Caravan ry Jäsenrekisterin hoitaja Viipurintie 58 13210 HÄMEENLINNA Puh. (03) 615 3133 Fax. (03) 615 3161 jasenrekisteri@karavaanarit.fi

VARTIAINEN JOUKO 10.5.2010 11:43

Eihän me Juha tässä nyt kenenkään yhdistyspomon päätä olla vadille vaatimassa. Ihan riittäs kun järjestelmän ylläpitäjä (Optinet) pitäs infosivua tapahtuvista fiboista. Niiden - fibojen - piikkiinhän tuo jopa vanhaa osoitekannan tietoa levittävä touhu on. Eikä tietystikään olisi mieltä väärää, jos oikeaa foorumin kehitystietoakin olisi tarjolla kohtalaisessa reaaliajassa.

NYYSSÖNEN KAJ 10.5.2010 13:21

Tämä osite tulee näkyviin vain kun lähetetään viesti klo n. 21:45 ja 22:45 välisenä aikana. On samantekevää millä foorumilla sen tekee.

näinkaj

PS! liitteenä manviljelijän PC-käyttöopas

LAHTI ANTTI 10.5.2010 13:27

Olen ollut yhteydessä asiasta H:linnaan. Eivät tienneet asiasta mitään, ihmettelivät moista. Lupasivat olla palvelun tarjoajaan yhteydessä, Optinet Oy, sekä koittavat poistaa viestit joissa osoite on mukana.

KNAAPI JUHA 10.5.2010 14:18

Juukatosjouko,enhän minä kenenkään päätä vadille. Liekö maukaskaan ja sianlihaa minä mieluummin vadille hyvin paistettuna.

Ajattelen vaan, että jonkinlaista informaatiota joskus ja kyllä voisi vastauksia kysymyksiinkin. Etteivät nyt ihan ylimielisiltä vaikuttaisi.

Nimim. En ole katkera mutta kuitenkin...

ASIKAINEN MATTI 10.5.2010 14:42

Olisikohan nämä osoitteelliset herrat läppäröineet ulkomailta?

LAHTI ANTTI 10.5.2010 14:56

Katsohan illalla kymmenen aikaan sivun vasempaan yläkulmaan, missä nyt on nimi/omat tiedot. Silloin siinä on nimi ja lähiosoite.

NOUSIAINEN ASKO 10.5.2010 16:18

Nyt on ainakin os pätkät mielestäni poistettu , ja teksi on nähtävästi tallella.

HALTTUNEN TEUVO 10.5.2010 16:57

Osoitteen pätkä on viestistäni poistunut. Viesti oli lähetetty Keski- Suomesta.

LAHTI ANTTI 10.5.2010 19:10

Auttoi se sitten, kun huomautin aamulla asiasta H:linnaan.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.