Moi
Kannatan ehdottomasti Matkailu lemmikkien kanssa -palstaa tänne kaiken lisäksi. Vaikka toki mahtuu näihinkin kategorioihin... Mutta voisi olla helpompi haeskella vinkkejä ja tarinoita jälkikäteen omasta elukkaosiosta.
Palaan nyt oikeastaan niiden petStrollersien tiimoilta. Kärryt ovat hyvät ja kulkevat hienosti möykkyisemmässäkin maassa. Isojen renkaiden huono puoli toki on se, että kasaankin taitettuna verme on vielä jonkun kokoinen.
Koirien kanssa malli, johon linkkini viittasi, on tuunaamatta oikein hyvä, mutta ainakin pienen kissan omistaja voi haluta tilkitä vaunun kopan sivuosissa olevat kohdat. Meidän kissat eivät ole pienimmästä päästä, mutta toinen on sellainen luikero, että kävin eilen ostamassa hieman hyttysverkkoa ja ompelen ylimääräiset suikaleet kohtiin, joista pikkuisen pelkään kaverin voivan yrittää tulla ulos, jos jotain erikoista tapahtuu. Toinen kissamme on viihtynyt vaunuissa tosi hyvin. Eilenkin se istui kärryjen juuressa ja maukui hellyttävästi, katseli kärryihin ja teki aika selväksi, että tahtoisi lähteä ulos maailmaa katselemaan. :) Uskon, että vankkurireissuilla noista on vielä paljon iloa ja hyötyä. Kokemusta on vasta vähän, mutta uskallan kyllä suositella.
Eka yö kattien kanssa on muuten nyt vietetty vaunussa. Muuten meni hyvin, mutta puoli kuuden jälkeen aamulla alkoi pojilla olla levotonta menoa. Oli oikein mukava tunne, kun yli 5 kiloinen jässikkä roikaisi yläpediltä vatsan päälle.... Toivottavasti kokemuksen ja iän kartuttua oppivat vähän hienovaraisemmiksi! :) Koira on jo vanha caravaanaricoira, joten sen kanssa hommat ahtaissa paikoissa sujuu hienosti. Se osaa jo mennä omalle paikalleen, kun humaa, että väki alkaa hyörimään ja touhuamaan. Ikää sillä onkin jo yli 10 vuotta.
Kissojen vessalle löytyi vaunusta juuri sopiva paikka ja pöydän alle laitettiin pikkuinen raapimispuukin. Kaikenlaista vekotinta sitä pitää ottaa mukaan tällä sakilla kun lähdetään...
Hyvää vappua kaikille. Ja mukavia reissuja! t. Virpi