Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.
KARVONEN VIRVA 5.4.2010 18:02

Olisiko Pohjois-Puolasta leirintäalue vinkkejä

HAAPANEN TIMO 5.4.2010 18:40

Wigry on mielenkiintoinen paikka: http://picasaweb.google.fi/timppahaapanen/WigryPuola#

@timppa

KORPPI SEPPO 5.4.2010 19:02

Onkohan tämä pohjoispuolaa? http://www.eurocampings.net/fi/eurooppa/puola/ermlannin-masurian/

IPATTI VEIKKO 7.4.2010 20:58

Oliskohan liitteen tiedoista apua.

IPATTI VEIKKO 7.4.2010 21:00

Ed viestistä jäi mainitsematta, että excel tiedot voi hakea suoraa eri AutoRouten versioihin.

KARVONEN VIRVA 14.4.2010 21:08

Kiitoksia kaikille vinkeistä..tilasin uuden 2010 ACSI:n euroopasta suoraan ja tuntuu tietoa ja paikkoja hyvin löytyvän..tosin eihän ACSI:lla ole kuin osa, mutta ihan hyvätasoisia..

SEPPÄ JUSSI 15.4.2010 11:35

Agustowista 16 tietä suoraan länteen tulee vastaan pieni kaupunki nimeltään Mikolajki. Melojien ja purjehtijoiden paratiisi. Mielestämme kaupunki ja siellä oleva kämppäri ovat todella viehättäviä. Paikka on myös hyvä tukikohta, jos käy tutustumassa esim. Aatun punkkerikylään, "Suden pesään"

HAAPANEN TIMO 15.4.2010 18:09

http://picasaweb.google.fi/timppahaapanen/MikolajkiPuola#

@timppa

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.