Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.​​​​​​

Evästeasetuksesi on tallennettu.

FICC Rally Kroatiassa, hieman lisätietoa

MYLLYMÄKI RAIMO 19.3.2010 11:25
FICC Rally pidetään, niin kuin moni tietää, 18-25.6.2010 Umag Camping Park, Kroatiassa. Nyt jo tapahtumaan on ilmoittautunut runsaasti väkeä. Mikä ilahduttavinta, paljon on lähdössä ensikertalaisia, jopa sellaisia, jotka ovat ensikertaa lähdössä ulkomaille matkailuajoneuvolla. Kyselyjä minulle, ja liitontoimistoon onkin tullut myös runsaasti. Mitä erilaisimmista asioista, minkälainen on avajaiskulkue, mikä on Suomi-ilta, kuka sen järjestää, jne.

Siispä jokainen rallyyn ilmoittautuja tule saamaan laskun mukana kutsun Matkailuautoilijoiden tapahtumaan, Kabaree Vappu Salon Salakalliolla. Siellä pidämme parin tunnin mittaisen info tilaisuuden tämän vuoden FICC rallysta. Siellä on myös mainio tilaisuus tehdä tuttavuutta muiden osallistujien kanssa, tehdä ryhmiä matkalle. Näitähän on jo täälläkin saitilla perätty, lapsiperheitä, ”poikamiesporukoita” ym.

Sitä paitsi ohjelma vappuna on huikea, siitä pitää huolen mm teatteri EUROPPA 4, joka laulattaa lapsia, ja lapsenmielilisiä, esittää hienon 70 – 80 luvun kabareen, ja tanssit päälle.

Lisä tietoja http://www.matkailuautoilijat.fi/

Nyt meikäläinen lähtee parinviikon talvilomalle Lapinhangille, joten olen satunnaisesti kommentoimassa tähän viestiin mahdollisesti tuleviin kysymyksiin.

Kirjoita vastaus

Osallistuaksesi keskusteluun siirry jäsenkirjautumiseen.